Gå til innhold

Symptomer på MA?


Bdancer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg hadde ikkje noe tegn i hele tatt, utenom ein dårlig magefølelse....men andre har hatt litt blødning osv. Trur da e veldig forskjellig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skumle med MA (fremfor SA) er at det sjeldent er noen symptomer elelr tegn i forkant. For min del oppdaget jeg det ve bittesmå brunnlige blødninger i uke 13 - Ul viste da at fosteret sluttet å leve i uke 9. Graviditetssymptomene mine fortsatte frem til uke det ble oppdaget. MEN, husk at MA er forholdsvis sjeldent - ikke noen grunn til å gå rundt å være red for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Ja derfor jeg synes det er litt skummelt, siden man kan gå flere uker uten å vite det. Og hvis du får vite det etter uke 12 og man har fortalt til alle at man er gravid... Skal jo ikke på UL før i uke 17-19 (som er vanlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo bestille en privat UL,bare for å slippe å gå rundt å bekymre deg. Men som flere har sagt så er det veldig sjelden med MA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på innvendig ul i uke 8. Fikk se hjertet som banket, men sa at jeg var litt bekymret med tanke på MA. Gynekologen sa at det var veldig sjeldent og at det var viktig å ta mors alder med i betraktningen. Ikke for å skremme noen nei, men jeg er vel ikke så ung lenger selv da. Men oftest går det jo bra jenter!! gratulerer alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er bare 23.. går sikkert bra, har bare lest om så mange her som er på tidlig UL at det virker nesten mer normalt enn ikke. Men det er vel kanskje mest de som har mistet før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...