Gå til innhold

Har dere prøvd Bailine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har gått på baline i 6mnd og er kjempe fornøyd,har "bare" gått ned ca 10 kg men det er ser ihvertfall ut som jeg har gått ned 20.....

Vet ikke akkurat hvor mange cm det er,fordi jeg har bytta salong også glemte jeg å få med meg papirene.

Har fått midje noe jeg ikke trodde jeg hadde,og ved siste måling hadde jeg gått ned 4cm på hvert lår fra forrige måling....

Er dyrt ja,men kjenner ingen som ikke er fornøyd vi er 4 venniner som går der,og ingen av oss er veldig flinke med maten og alle ser mye bedre ut enn da vi starta....

Kan virkelig anbefale bailine på det sterkeste, du ligger i bh og truse i et eget kabinett og trener kjempe grei måte og få gjort unna treninga syns jeg ihvertfall.

Jeg syns ikke det gjør vondt ligger med full styrke, men styrken kan du regulere selv og jobbe deg oppover etterhvert som du blir vant med det,men kjenner også noen som syns det er kjempe vondt,så det er forskjell på hva du tåler...

Men det er jo bare å prøve, prøvetimen er gratis og da får du med figuranalyse så viser hvor dine "problemområder" er den får du med deg selv om du ikke velger å fortsette....

Og en ting til! hehe jeg er blitt veldig mye mer opplagt etter at jeg har begynt, det setter igang blodsirkulasjonen....

håper noen fikk svar på det de lurte på her!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...