Gå til innhold

Oktober: Småen er syk for første gang.. :(

Anbefalte innlegg

Småen er blitt så snørrete og fått skikkelig stygg hoste.

Heldigvis venta jeg bare 2 dager før vi gikk til lege. Legen var overrasket over hvor bra han pustet for han var helt tett av slim stakkars... Legen gav oss resept på hostesaft og ba oss passe godt på. Han var nemlig litt redd for at det kunne være astma... :(

Han begynte på hostesaften i går og er allerede blitt bedre, heldigvis. Men det er slitsomme dager. Han sover ikke mer enn 1,5t sammenhengende og er så sutrete. Og som ikke det var nok så er det visst 3 tenner på tur ut hos han.. Men det blir vel bedre etterhvert håper jeg.

Fortsetter under...

HELDIGEN deg som først NÅ opplever et sykt barn. Leon har vært tett i nesen siden jul, og ingen leger kan hjelpe han. De sier at noen er bare tettere enn andre....jeg sover ikke om nette pga at jeg må dra ut snue og spraye saltvann i nesen hans hele natta...stakkars liten. Men det er jo veldig fælt når de hoster og står i...Leon har fått en stygg hoste nå også på toppen av det hele. Det er så drit! Hvilken hostesaft er det han tar? Håper gutten din blir snart frisk!!!

Hei Kanutten

Så leit! Får håpe at han snart blir frisk og at det "bare" er en forbigående luftveisinfeksjon. Slitsomt med så lite søvn også :(

Her er det også tenner på gang. Noen netter blir det svært mange oppvåkninger.

God bedring til den lille :)

Hei, hei!

Det har heldigvis blitt bedre nå. Han puster ikke like tungt og det piper ikke i brystet. Var litt skummelt..

Så hadde bare de tennene kommet fram så hadde nok ting blitt enda bedre. For å si det sånn så er det ikke blitt noe lesing til eksamen..

Hans tann nr 3 er kommet gjennom nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...