Gå til innhold

November: au-au-au....


2nj♥

Anbefalte innlegg

Truls har begynt å bite meg i puppen, og han har ikke engang fått tenner. I tillegg har han begynt å klipe. (Skikkelig rampegutt jo :) Tar tak i puppen og kliper/drar.....-det er iallfall utrolig vondt.

 

au-au-au

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe... sånn er det hos oss også, og når mamma roper au, kommer det er stort glis fra snuppa...fy skamme seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her og. ungen biter med gommene og gliser når jeg roper au... da må jeg og le litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bites det og, av og til, med tenner...Og det er vondt det!!! Men han synest det er veldig morsomt når mamma sier: Fy, ikke lov å bite.. =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde min Truls og, da han var baby. Og jeg grua meg til han fikk tenner for jeg tenkte at DA gjør det vel ihvertfall vondt!! Men da slutta han bite.

 

Så nå håper jeg lillesøster snart får tenner så hun slutter å bite med gommene. he, he, optimist ja! Blir sikkert mye værre, grøss og gru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Alexandra bet mig ordentligt några ggr när hennes första tänder började komma, tänkte jag skulle sluta att amma.Hon blev redd och började gråta var gång jag skrek till.

Slutade bita mig efter ngr dar, hon förstod väl att det gjorde ont..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Helsesøster gav meg ett tips som har hjulpet her.

I stedet for å si au og han ler (noe han gjorde mange ganger) trekker jeg han i mot meg slik at han slipper taket for å få luft. Da gjør han det ikke igjen for han blir skremt, i stedetfor at han synes det er kjekt når mammaen skriker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...