mmn 82 Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Hei. Jeg har kjøpt TFK Joggster Twist på babyjungle. Vurderer å kjøpe et maxi cosi cabrio 2005 modell bilsete på finn.no, men lurer på om det er forskjell på årsmodellene. Vil det passe den nye vognen? Har ikke bestilt med adaptere spesielt til maxi cosi, men på fru lyng sa de at at følger automatisk med adaptere til hardbag som man også bruker til bilsete. Med andre ord at når man tar av hardbaggen bare klikker du på bilsetet. Stemmer dette??? Veldig glad for svar. Har ikke vognen enda nemlig, så kan ikke se det for meg enda.
baby3### Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Lurer også på å kjøpe TFK, men jeg har skjønt det slik at man må kjøpe adapter i tilegg. Kan få et som passer for Maxi Cosi, og et universaladapter.
mmn 82 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 Ok, men lurer på om det rett og slett er det samme som brukes til hardbaggen...?
Bumpan Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har TFK med Maxi Cosi og man maa ha adapteret til bilstol. I adapterpakken kommer 4 deler. 2 av delene er de samme som for hardbagen (som skrues paa vognen selv) og de 2 andre delene maa du "klikke" paa hver gang du skal sette stolen i. Dette fungerer veldig greit, men du maa som sagt kjøpe adapterpakken (bilstolen er smalere enn bagen).
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Bruker man bilstolen på vognen ofte? Lurer bare på hvor nødvendig dette er. Har tenkt å kjøpe et annet bilstolmerke...
mmn 82 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2007 Ok, tusen takk. Må man kjøpe adaptere til hardbaggen også, eller kommer disse automatisk med når man kjøper hardbag...? Ikke så lett dette her ;-) Passer maxi cosi 2005 modell til de adapterne man kjøper i dag? For meg vil det være veldig praktisk å kunne feste bilsete på vognen, sånn når man skal en tur i butikken osv. Slipper å flytte barnet fra bilsete til vogn og tilbake igjen hele tiden... Smak og behag.
Bumpan Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Hardbagen kommer med adapter. Jeg vil tro at 2005 kommer til og virke med TFK (saa lenge den kan festes paa Quinny vogner siden festingen til TFK er paa samme maate). Jeg har ikke brukt dette saa veldig mye, men datteren min er bare 2 mnd saa jeg regner med og begynne og bruke det mye mere etterhvert! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå