Gå til innhold

Revner rundt begge brysvortene, hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke sår, men har fått to revner på hver av brystvortene (oppe og nede, rundt brystvorta)

Jeg er en erfaren ammekvinne, har ammet 1 år med nr 1.

Denne babyen er 4 mnd. Vi hadde litt problemer de 2 første ukene med sugestilling. Da fikk jeg sårhet og litt blemmer med blod, men det ordnet seg raskt da jeg fikk orden på sugestillingen.

Denne gangen har det ikke vært sårhet, men det har kommet revner. Jeg er veldig obs på sugestilling, har prøvd forskjellige stillinger, men det hjelper ikke. Dette har vart i ca 2 uker.

Dat har kommet bittelitt gult puss ut av sårene, men det er litt bedre nå. Det gjør vondt når jeg ammer, og det gjør noen ganger vondt lenge etter jeg har ammet. Noen ganger stikker det litt i brystet mellom ammingene (spesielt ved trekk).

Har vært hos legen, han trodde det var sugestillingen, men burde jeg ikke se det selv? Tror egentlig litt på at det kan være sugestilling, men skjønner ikke helt hvordan det kan skje nå, så sent. Og hvorfor blir det revner, når jeg egentlig ikke er sår?

Hjeeeeelp

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9238449-revner-rundt-begge-brysvortene-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...