Miss L å di Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 kom med erfaringene deres nå.... er så usikker!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Heisan! Jeg har denne vogenen og har stort sett vært veldig fornøyd. Den er lett, stødig, stor bag til babyen og en kjempe god sportsdel! Men syns den kun er til by bruk, vi har en vogn i tillegg, som vi bruker når vi skal på tur i marka og på mere ulendt terreng - syns nemlig den ikke funker så bra da! Men den erden perfekte by vogn - uten tvil!
Miss L å di Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2007 hmmm... nå bor jo jeg på landet da :-/ Hvilken vogn kan brukes da? Som er lett... har bekkenløsning...
Miss L å di Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2007 er det både bag og sportsdel på den?
tottelott Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Ja det er det. Jeg hadde tenkt å kjøpe prestige (som for øvrig vant best i test i aftenposten i dag)men den synes jeg ble for tung å manøvrere. Prøvde til sammenlikning Fun i butikken og den var en drøm altså. Dette er en kombi vogn, hvor jeg også velger å ha softbag i. Bor i 3. etg, så alt må være lettest mulig. Den har to mindre hjul foran, men dette er ganske så solide hjul.
Miss L å di Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2007 var vel de små hjulene som var problemet på bugaboo'en...?? Må i butikken og prøvekjøre!!
nonno Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Hei Jeg ville ikke anbefalt deg Teutonia sin Fun model om du vil ha noe lett,og som egner seg på landet.Teutonia fun er mere en vogn for flate gulv og shopping sentere,er dessuten tung å vippe opp - om du f.eks skal opp en fortauskant.Med sine små hjul fremme er det ikke noe å anbefale på grusveier. Jeg har selv OTH (one tree hill)og har aldri vært mer fornøyd.Den har også lufthjul som egner seg på ALLE underlag.En fantastisk kjøreglede,veier 10kg.Kan brukes fra nyfødt - til du er ferdig med vogn....ca.3 - 4 år. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå