Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 noen som har blitt kvalme før ikm? og hvor tidlig. jeg sluttet på pp for 1 mnd siden, er nå kvalm og øm nederst i magen. kan dette være symptomer? synes det er veldig tidlig isåfall. men var mye kvalm i mitt forrige svangerskap også, men det er så lenge siden at jeg har problemer med å huske hvordan det var
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Hvis du nettopp har slutte på pilla kan det like gjerne være PMS du kjenner nå. Umulig å si - dessverre...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 TA EN TEST DA VEL. ER JO JÆVLI VANSKELIG Å SI FOR OSS...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Går ikke å ta en test enda da jeg ikke har ikm før ca 23 mai. så tipper det uansett ikke er noe hcg utslag. Bare føler det er noe der, så lurte på om det var noen med lignende erfaringer som var gravid.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Hei! Sist jeg var gravid, ble jeg kvalm noen dager før ikm! Men jeg får også liknende symtomer ved EL. Blir kvalm, øm i magen og EL slim! Men stol på magefølelsen din, det er som oftest den som stemmer! :-) Lykke til!:-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Hvis du har IKM 23. mai så har du EL i dag. Ikke sjans i havet at du er gravid enda, og du har i hvert fall ikke symptomer enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå