Gå til innhold

Er du inne i en ny pp, Bringebæret? Og har du testet, Alexandra69?

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte, jeg.....

Hadde sånn håpet det skulle slå til med bebiser for oss alle denne pp!

men hørte du begynte å blø etter positiv test, Bringebæret, og det var jo ikke så bra. Har du testet igjen for å dobbeltsjekke? I tilfelle det skulle være en gravid-blødning og ikke mens-lødning?

Og hvordan går det med testingen, Alexandra69?

Jeg tester og tester men er nok litt for tidlig ute. (IKM søndag) har fått skyggestrek og, svaaaaaaaaaakt pos. på cb, og blankt negativt på billigtester (som egentlig skal være mer nøyaktige). Jeg håper fortsatt, men er selvsagt preget at jeg 3 ganger de siste 5 mnd har fått svaaaaakt positivt på cb for deretter å begynne å blø 1-4 dager etter IKM.

Men tror det skal bli baby, bare jeg er tålmodig! :-)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke testet på nytt, jeg har forsåvidt sluttet å blø så masse, men jeg vet ikke hva grunnen var eller om det begynner igjen når jeg har IKM.... Så jeg venter litt med å teste på nytt. Så jeg henger i stroppen enda...

Det virker jo lovende at du har svak positiv-linje, jeg krysser fingrene for at det skal gå bra for deg denne gangen!!!! Hadde du IKM på søndag? Jeg er på kurs mandag og tirsdag og vet ikke om jeg får sjekket her inne, Men skal forsøke å få med meg resultatet!!!

KRYSS, KRYSS, KRYSS!!!

Tok en el test fra billigtester nå og den var negativ, mens jeg hadde svakt utslag på el-test i forggårs..... Men på den annen side er skyggestreken på cb digital graviditetstest blitt litt STERKERE i dag. Men den er fremdeles så svak at den slår ut på "ikke gravid".

Blir helt sprø av sånne vinglete resultat! Burde ikke el-testen også blitt sterkere i dag da? Den var blankt negativ, mens det var en tydelig strek i forggårs.

Argh, jeg kan ikke FORDRA å vente sånn!!!

Dyrt er det også!

(sutre, sutre... )

Jeg vil ha to blå NÅ!!! (vær så snill..... :-)

Det er pyton å gå sånn! Skjønner godt at du blir frustrert, til og fra, til og fra! Men jeg tror du får positiv test på fredag. Har en følelse for det...

Har fått g-testene fra billigtester i dag i posten, men nå orker jeg ikke teste før IKM på søndag. Venter liksom på den store mens-flommen, ettersom jeg blødde i går.

Men jeg HÅPER virkelig for deg!!!!!!!

Annonse

Ja, håpe er ikke dumt. Jeg har sånn rar "tungt"-følelse der nede.. har ikke opplevd det før, hverken som gravid eller ved sa. Har du noe erfaring på det? Jeg har enten hatt vondt eller ikke kjent noe til noe, så nå lurer jeg veldig.

Har sluttet å blø, men spotter litt, så jeg tror kanskje jeg begynner å blø igjen om et par dager. Men ingen blod, masse håp!

Hva tenker mannen din om at du har hatt 3 sa? Min var skeptisk til å forsøke igjen etter at vi hadde en, fordi han var bekymret for meg... og nå lurer jeg på hva han vil tenke dersom det ikke blir noe nå heller. Jeg er selvf klar for å gå inn i en ny pp, jeg bare håper han ikke blir skeptisk igjen og jeg må starte på en ny lang utredning.... Sånn kan det også være, med overbekymrede, snille, elskelige mannfolk (som egentlig skal være tøffe)!

Titt titt :o) Her er jeg.

Har testet i går, 2 ganger..., men det var ikke morgenuring og det ble veldig negativt resultat. Sitter her med skikkelige mensmurringer og det kjennes ut som om tante kommer. Hadde murringer i går også. Kan egentlig ikke huske å ha hatt sånne murringer utenom rett før tante kommer, men ting kan vel forandre seg. Skal jeg ta en til i morgen da...? Tja, skal..., skal ikke...? Åh, så spennende!

Håpe håpe det går bra med deg!

Klem fra meg.

Hei igjen! (langt)

Hvor langt var du kommet da du hadde en sa?

Jeg var bare i uke 5, dvs 1-4 dager over IKM. Derfor trodde jeg første gangen at det var noe feil med testen som hadde vist positivt, særlig fordi jeg trode vi hadde bommet på el den pp.

Sist gang (mars) begynte blødningen på dag 34, og denne gangen merket jeg klart at det var en sa. Blødde mye og lenge, og var til GU.

Men siden alle gangene har vært så tidlig, har det gått bra, psykisk sett. Særlig siden jeg bare testet svaaaakt positivt (sterkere enn skyggestrek, men ikke knall blått).

Derfor tror jeg heller ikke mannen min engster seg for dette. Det hadde nok vært mye verre for oss begge om jeg hadde kommet lenger i graviditeten.

Men det som faktisk ER et problem for ham, er at jeg lider av ME (utmattelsessyndrom). Vi har derfor vært gjennom noen runder før han gikk med på å prøve på tredjemann. Jeg har i perioder vært svært dårlig og han må belage seg på å ta en god del av jobben.

På den annen side har jeg virkelig stått på nesten til jeg har stupt med å være alene med våre to barn i lange perioder fordi han jobber på sjøen. En nesten umulig oppgave med en slik diagnose. En komplisert situasjon altså.....

I vinter var jeg SVÆRT dårlig, lå 20-22 timer idøgnet i 6 mnd, og måtte tre ganger flytte hjemmefra noen dager fordi jeg ikke tålte lyd eller lys. Beintøft og trist når man har to smårollinger som ikke helt skjønner hvorfor mamma ikke klarer å leke så mye med dem som hun vil.:-(

Men jeg har heldigvis bedre perioder innimellom, og prøver å være fullt og helt tilstede for våre barn når de er hjemme fra barnehagen, der de heldigvis stortrives. De vet jeg må ligge mye på sofaen, og tar lekene med i nærheten. I tillegg har de en mamma som alltid er hjemme for dem. Hadde jeg vært frisk, hadde jeg nok vært i jobb, gått og trent på ettermidagen, avogtil gått på besøk til venninner på kveldstid osv.

Jeg kan ikke sørge for mye over det jeg IKKE har, jeg må glede meg over det jeg faktisk har. Og barna mine betyr så mye for meg, at jeg gjerne vil ha ett til! :-)

Denne sykdommen har tatt mye fra meg, både jobb og det meste av mitt sosiale liv -(har heldigvis nære og helt fantastiske venninner som besøker meg og stiller opp)- og jeg vil ikke at den også skal ta fra meg muligheten til å få et tredje barn! Etter at jeg ble syk, flyttet fokuset seg fra temmelig hektisk jobbing og supertravel hverdag, til helt andre ting.

Er heldigvis endel bedre nå, og har bare 9 mnd igjen til 40årsdagen, så det er nå eller aldri. Vi skulle egentlig begynt for ett år siden, men da var jeg for dårlig. Mannen min vet at jeg har stilt opp for ham slik at han har kunnet fortsette i sjøjobben (vanskelig å få noe på land). Derfor stiller han nå opp med noen friske svømmere :-). Selv om han nok er mer betinget i sitt ønske om flere barn enn meg.

Sånn. Det ble langt dette, og et innlegg ikke ment for alle og enhver. Men regner med at det bare er du og Alexandra69 som evt kommer til å lese det.

I morgen skal jeg teste igjen når mannen min kommer hjem fra sjøen, er spent! (håpe, håpe! :-)

Jeg håper litt for deg også! :-)

Klem

Annonse

Der var du, jo!!! :-)

Ja, sant det er spennende?

Sakl du teste på morgenurin i morgen tidlig?

Jeg har forressten skrevet et langt innlegg over, som du kan lese hvis du orker. :-)

Klem og god natt fra meg!

Glemte å skrive at vi har et veldig godt nettverk rundt oss, bestående av besteforeldre, familie og venner. Det er godt å se at guttene våre utvikler seg til trygge, tillitsfulle og harmoniske barn, til tross for at mammaen deres har vært kronisk syk hele livet deres. Mannen min har også vært hjemme i 9mnd permisjon etter hver fødsel, og det har vært godt for hele familien! :-)

Det var trist å lese at du er så syk, men det virker som om dere får det til å fungere, og at dere har MASSE kjærlighet og omsorg for hverandre! Det er vel det som er viktig i livet, og det som gjør at vi er lykkelige... Jeg tror det er det man gjør for hverandre når alt er tøfft og vanskelig som gjør oss til hele mennesker. Og at barna dine (og den som kommer..) har en fantastisk mor, det er jeg helt sikker på!

Jeg har også mistet veldig tidlig, og jeg tror dette må ha vært en kjemisk sak... Nå blør jeg skikkelig, og regner det for sikkert at jeg begynner en ny pp nå. Det betyr at denne runden kun var 24 dager fra mens til mens. Så nå må jeg bruke el-tester, for jeg aner ikke hvordan syklusen min vil være. Men det går!

Jeg krysser fingrene for deg, fremtidoghåp, på alle måter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...