Gå til innhold

November: Hva skal jeg gjøre....?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Har mulighet til å få en 50 % fast jobb fra 1 august. Hadde i utgangspunktet planlagt å være hjemme med Selma ett år til, så begynne å søke jobber igjen. Jeg er førskolelærer og her på sørlandet vokser ikke de stillingene på trær. Stillingen er fordelt sånn at jeg ikke hadde trengt å ha henne i bhagen. Pappan kunne vært med henne, men jeg syter litt alikevel.....hun er jo bare 9 mnd da....synes det er så tidlig å dra fra henne?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke muligheten til å takke ja til stillingen, men søke permisjon da? Huff vanskelig sånt. Vet selv hvordan det er med et yrke det er lite jobber av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på den vrien, men vil tro at de ønsker noen inn med en gang......Ja, det er et kjempe vanskelig valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke sjekke muligheten i allefall, så heller avgjøre ut fra svaret du får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så typisk at man får et slikt tilbud når man er i permisjon da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant! Gikk i tre år uten å få fast jobb før jeg fikk henne, og nå når jeg egentlig ikke vil ha, kommer de....ja,ja....livet er fullt av paradokser:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Gratulerer med tilbudet da! Er jo dumt å takke nei til et sånt tilbud.. 50 % er jo ikke så mye da, så du er jo mye hjemme likevel.. Lykke til med valget! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...