Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tok en graviditetstest hjemme for to dager siden som var dønn negativ, så jeg har ingen forhåpninger om at den blodprøven jeg har tatt idag skal vise noe annet.

Men jeg ringer i ettermiddag i håp om at den kan være positiv.

Blir skuffet hvis menstrasjonen kommer før jeg får vite om blodprøveresultatet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9238070-blodpr%C3%B8ven-er-n%C3%A5-avlagt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for gode ønsker!!! Det trenger jeg så veldig sårt.

Jeg trodde jeg kunne vite om resultatet allerede i ettermiddag jeg? Hmm..jeg ringer uansett og hører.

Skulle så gjerne ønske at blodprøven visste at jeg var blitt gravid. Har forsøkt i 4 år.....

Er du i gang med rugingen?:-) og hvordan føles det?

Jeg holder deg oppdatert så fort jeg får vite noe:-)

det står i brevet at man kan ringe mellom 15.30 og 16.30

for svar,men ikke hvilken dag....

håper du får svar i dag da!!!

jeg er bare 2 dpo enda,så leeenge til jeg får svar.

kjenner jeg bygger opp forventningene her,og det er jo veldig dumt.

men vil jo så gjerne...

har ikke prøvd mer enn 2 år vi da,men...

krysser alt for deg!!!

Annonse

Jeg er så deprimert akkurat nå. Jeg er så lei meg. Dette ble en dum dag. Og uheldigvis er jeg hjemme alene ikveld, og det gjør ikke saken bedre.

Det som gjorde saken enda verre var når jeg skulle dra hjem etter jobb, så henger en mannlig kollega seg på meg. Innerst inne hadde jeg bare lyst til å løpe hjem etter den dårlige nyheten og deppe for meg selv. Men jeg måtte tvinge meg selv til å prate litt siden vi skulle et stykke samme vei og prøve å være litt høflig. Han er forholdsvis ny på jobben.

Først så spør han hvor jeg bor og sånt og vi prater også sier han.....grrr.....

"Dere har ikke barn ikke sant? Tenker dere ikke på å få dere barn da?"

Åh, jeg ble så lei meg, føltes som salt i såret. Jeg braste i gråt og sa at vi ikke kunne få barn. Han unnskyldte seg og jeg måtte unnskylde meg. Jeg sa bare at jeg hadde hatt en dårlig dag og ville bare komme meg hjem. Sjipt!!!

Jeg vet ikke om jeg overreagerte eller ei. ??

Vi skal ha opphold i Mai, også skal vi prøve en runde til med AIH igjen i Juni, hvis vi får "plass" på listene(Riksen), hvis du skjønner.

Klem

å,så utrolig kjipt!!

kan ikke folk bare droppe å spørre om sånt....

jeg har en som jeg møter 2 ganger i året som spør og graver...

hun fikk tvillinger for 7 uker siden (har nå 5...) og spurte meg

på lørdag hvordan det gikk med oss.forran hele selskapet...

jeg sa bare at hun ikke skulle spørre,at jeg ikke ville snakke

om det.

men er det mulig å være så frekk....

du overreagerte ikke!!

så kjedelig at du må være alene i kveld!

dra og kjøp deg masse snop!is,non stop,pottis....og trøst deg med det..

jeg tror de stenger 2.uken i juni,så vet ikke om de starter nye forsøk

da....

de har stengt til litt ut i august.

su vil ikke bare kaste deg på et nytt nå da?

slipper jo å ta medisiner og alt..

*sender flere klemmer*... :-(

Ja, kan ikke folk slutte å spørre og grave. Det er jo alltid en grunn til at folk ikke har barn. Og da hjelper det ikke å spørre, ren nysgjerrighet.

Jeg synes hun venninnen din med 5 barn var gangske frekk. Det er sikkert helt umulig for henne å sette seg i din situasjon og forstå deg. Å stille deg spørsmål om det foran hele selskapet var unødvendig.

Men du får trøste deg med at hun ikke vet det bedre. Jeg tror ikke folk som får barn på løpende bånd ikke er i stand til å forestille seg hvordan vi har det.

Jeg har lignende venner som spør. Jeg smiler og sier ikke stort. Jeg vil på en måte at de skal forstå selv at vi prøver og ikke får det til.

En tante kalte meg for lat her om dagen. Hun skulle bare ha visst!!!!

Av og til har jeg lyst til å skjelle ut folk som spør, men jeg vil ikke virke bitter og sur heller. Så jeg smiler og smiler.......

Jeg holder det gangske hemmelig. Det er kanskje 10 - 12 som vet om at vi prøver. Men jeg kjenner det på meg at det blir ganske uutholdelig nå som årene går.

Stenger riksen allerede i 2. uken i juni? Jeg synes jeg leste et sted etter skoleferien?

Vi skal på ferie i to uker i mai. så derfor har vi tenkt å prøve på den naturlige måten og ikke stresse. Og eventuelt en ny runde i juni, hvis vi rekker det.

Kanskje jeg kunne en hormonrunde i juni uten ultralyd og prøve hjemme? Jeg kan høre med de i juni om det. For jeg vet jo hvor mange menopur jeg måtte ta nå.

Takk for oppmuntringer. Det hjelper.

Klemmer.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...