Gå til innhold

Har sendt mannen min ut for å kjøpe klær til meg....

nicco

Anbefalte innlegg

Tar sjansen, altså. Har ei bukse fra H&M som er veldig god, men skulle helst hatt to. Så nå har jeg skrevet en detaljert beskrivelse av buksa og sendt med mannen min for at han skal kjøpe til meg. Spennende å se hva han kommer hjem med. Vet at de har flere bukser som ser like ut, og med hans sans for detaljer, kan det kanskje bli oversett noe...men tok sjansen likevel. Formen er ikke på topp og orker ikke tanken på handletur selv.

Fortsetter under...

Ja, det hadde tatt seg ut hjemme hos oss! Vet ikke hva mannen min hadde kommet hjem med! Han tror hele tiden at jeg er tynnere enn jeg er - hyggelig det, men ikke særlig bra hvis en skal ha nye gravidklær :-) Ellers er jeg heldigvis såpass i form at jeg kan handle selv. Hvordan går det med ryggen din? Om jeg ikke husker feil er det ryggen og muligvis bekkenet du sliter mest med, eller? Forstår at det er vondt.

Ja, han kom selvfølgelig hjem med tom pose...og jeg ble så skuffet. Han påsto at de var utsolgt, men hadde funnet en i str M, og det skal han vel være glad han ikke kjøpte. Mannen min tror også jeg er mye mindre enn jeg egentlig er, mens jeg helst heller den andre veien. Men jeg orker ikke klær som strammer. Magen har vokst mye de siste ukene, og er "sår" øvverst mot ribbeina, og da orker jeg ingenting i nærheten, unntatt varmeflaska mi.

Vet nesten ikke hva som er værst nå: har jo ryggen, litt i bekkenet, åreknuter, halsbrann, lavt blodtrykk, astma(ingenting med svangerskapet å gjøre) og B12 mangel. Har fortsatt kvalme, varer vel ut tida som sist, men kaster ikke opp hver dag. Men bekkenetm er bedre enn sist, og jeg har lite hodepine, så jeg klager ikke.

Så synd at du ikke fikk noen bukse da, men han kjøpte i hvert fall ikke feil!

Ellers synes jeg at du kan klage litt. Det er jo en haug med plager du har og det er lov å være litt lei. Det betyr ikke at du ikke setter pris på nurket i magen! Har sett bildet av datteren din og magen, så jeg ser jo at du begynner å få litt størrelse på magen - og det går jo ut over rygg og bekken da. Får du noe for din B12 mangel? Husker at du måtte skaffe deg sprøyter selv, men har du blitt fulgt opp på dette? Har lest andre innlegg fra deg også og ser du sliter med å bo på et lite sted hvor alle kjenner alle og hvor ikke kunnskapen på NAV stikker så veldig dypt. Ja, det er fordeler og ulemper med å bo på et lite sted - og en må være ressurssterk for å få det en har krav på både av lege og sykehus og hjelp fra offentlige etater. Det er i hvert fall min erfaring!

He.he.

Jeg måtte sende mannen ut for å kjøpe ammebh til meg sist. Ringte butikken og fikk dem til å finne fram det jeg skulle ha og så kunne han sveipe innom og dra kortet....

Ellers har jeg med stort hell tatt mobil-bilde av det han skal kjøpe slik at han kan vise det til ekspeditøren.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...