Gå til innhold

Hjelp. Økte mensensmerter etter barnefødsler? Etter EL og fram mot mens også?

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere aldri hatt noe menssmerter, bortsett fra litt murring i korsryggen. Etter at jeg fikk sønnen min (2004) opplevde jeg å bli mye mer plaget av dette. Hadde også en MA i mars, og nå har jeg også hatt endel mens smerter etter EL og fram mot ikm, som antagelig er fredag. Har testet for graviditet (CB) både i går og i dag, men de er helt negative, så jeg har gitt litt opp håpet om å være gravid denne pp. Særlig fordi jeg sist graviditet, før MA, testet positivt tre dager før ikm. Andre som har lignende erfaringer med mensesmerter (for meg: korsrygg, stråling nedover i lårene og smerter i bekkenbunn)? Noen andre som har det helt fra EL og fram til mens (pluss mens)?

Fortsetter under...

Ja jeg er blitt slik. Jeg har født bare ett barn, men mistet i SA 3 ganger også. Kjenner smerter/murringer et par dager rett før eggløsning (tror jeg) og har etterhvert fått veldig pms fom. ca. en uke etter ettløsning og helt fram til mens.

Har smerter og murringer i livmor/mage, delvis i korsrygg, svært ømme bryster og ubehag/smerter i bekkenbunnen.

Jeg har aldri lest om noen som har vondt i bekkenbunnen før, så det bekymrer meg litt, men er kanskje vanlig?

Jeg tar aldri test før jeg er over IKM, vil liksom ikke vite om det hvis jeg mister - om du skjønner. Men har en gang også opplevd luteralfase på 17 dage, mot normalt 14.

Jeg er nå pp 23, 12 etter SA.

Har også IKM fredag tror jeg og har kjent de vanlige tegnene på at mensen er på vei, dessverre. Det er en "eviglang" og vond/ubehagelig venting - på mensen jeg ikke vil ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...