Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Hmmm... I dag morges sa mannen plutselig at han ikke vil drøye det så lenge med barn for min skyld. Eller rettere sagt: Kanskje om ikke så lenge... Hva det betyr her jeg ikke tenkt å begynne å lure på, men det er tidligere enn neste sommer, for det har vært tidspunktet tidligere. I tillegg har jeg nevnt noen ganger oppigjennom at jeg har lyst på barn i sommerhalvåret og da blir det 'aktiv' prøving fra september - februar. Kanskje dette alt i alt betyr at han tror han kan være klar til høsten??? Håper på 2009-baby!!!
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. mai 2007 Nei nei nei... 2008!! baby!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Åå så gøy!! Dette hørtes lovende ut=) Håper det blir 2008 baby på dere!
Stinemoj Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Så moro!! =) Krysser fingrene for deg! Håper det blir en 2008 baby på dere! Å da må du huske på å drysse litt babystøv på alle oss andre! =) hehe... Lykke til! =)
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2007 Nå er jeg SUR!! Mannen kunne rette opp i 'misforståelsen'... Sommer 2008 it is! Faen at han skal være så vinglete!! Men da skal det jaggu skje neste sommer!
*tybber* Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Huff, så typisk!! Men som du sier, da SKAL det skje neste sommer òg! ;o) Du får få han til å skrive en "kontrakt" på det! *hihi* Er jo ikke såå lenge til neste sommer da! Syns ihvertfall ikke jeg! Det går såå fort fremover nå! )
ellemmelle og bitteliten Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Sånn tenkte jeg og, at da SKAL det skje neste sommer, at nå har han fått viljen sin om å vente såpass lenge.. men neida.. det går fiint an å trekke det enda lenger tydeligvis.. ! Hvor kan man finne en gutt som synes at det er ok å få barn før 30års alder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå