SOLSPIREN Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Hipp - hurra!! Endelig en uke etter ikm visses nå en svak positiv strek på cb testen jeg tok i morres!!! Skal til legen senere i dag å håper på å få det bekreftet da Lurer på hvorfor det tok så uendelig lang tid før den slo ut.. kanskje jeg hadde el senere enn jeg anntok... ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************masse støv baby støv til dere alle!!
fremtidoghåp Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Håper det går bra hos legen! Husk at det kan ta lenget tid før legeteestene slår ut (ref hun lenger nede på siden som hadde tatt 5 positive tester, men som var neg. hos legen.)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Gratulerer så mye!!!=) Suger til meg litt babystøv og håper at jeg og tester positivt om noen dager;)
Dotten Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Gratulerer Håper testes hos legen også viser baby Lykke til!
Happy H Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 jippi!!!!!!!!!!gratulerer så masse og lykke til hos legen!!!=) då e d kanskje håp for meg og som testet negativt idag 1dag over ikm=)
babygullz <3 vilde Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 gratulerer, og lykke til hos legen=) og videre i svskapet =D
SOLSPIREN Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2007 Da har jeg vært hos legen og også hun kunne bekrefte at jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er så glad......trall-lall-lalla!!!!!!
Elastica Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Gratulerer sååå masse med positiv test!! Kos deg med spiren:-) Jeg fikk forresten også positiv test sent:2 uker etter ikm. Klem XXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå