Gå til innhold

Slit max med bleieskift for tia. blir gaaaal!!!! nån fler?

Anbefalte innlegg

Snakk om å være umulig på stellebordet altså.

åmeåmeåme heeeele tia. hehe...

ska BARE ligge på magen og aller helst klatre opp etter hyllen. Med en gang æ snur han på rygg, så rulle han til bake. nytte ikke å holde han fast heller. utrulig korr sterk han egentlig e=o)

E jo et evig slit når han har bæsja å prøve og ungå at han grise til alt som e dær inne hehe....

rullerulle og tirre mamma det er artig det hehe... sukk... noen som sa tålmodighetsprøve=o)

Fortsetter under...

aaaaahhh, kjenner meg såååå igjen!! Blir sprø! Men hvis jeg synger bake kake, begynner hun ofte og klappe og da glemmer hun snu seg. Eller så synger jeg er du veldig glad og vet det og lager masse rare grimaser... Men de fleste skift tar vi stående. Hurra for easy up!!!

hehe nei hær funke det verken og synge eller avlede med nåkka leka=p Han e alt for nyskjerrig til det. (må jo finne ut ka so e i den hylla) Men har jo noen rolige sekunda innimellom, for bleia får man nu på etterhvert uansett =o)

Annonse

Akkurat sånn er det her og, er nesten til å bli gal av... Har funnet et lite triks - en tom dorullhylse som jeg tuller litt med først og så får han den etterpå... Ligger faktisk musestille og sjekker denne, biter, titter, uer inni osv. Andre leker fungerer faktisk ikke...

Ja mann blir sprø og så sterke de er... Dorull har jeg ikke prøvd men tankremtuben eller ting som tilfeldivis ligger inærheten når jeg skifter på han funker. Tips er hårbørster,kam tannbørste osv er veldig interresant

Kjenner meg veldig igjen her ja. Ender gjerne med hyl og skrik etter en del bryting. Vil helst krabbe av stellebordet og ned i skittentøykurven under (?). det kan vi jo ikke ha noe av...ellers vil han gjerne stå. Sliter samtidig med massiv bæsjing, det vil si sånn oppetter ryggen..... Festlig på kafetoaletter og sånn. Klarer bare å distrahere han noen minutter med de tingene jeg klarer å få tak i mens jeg har han på stellebordet.

Vi har akkurat kommet hjem fra Gran Canaria nå og hadde en uggen situasjon på flyet ned. Alver hadde bæsj gjennom alle klærne og helt opp i nakken (hvordan det går til er et mysterium for meg...). Han synes jo det var veldig festlig å krabbe rundt på stellebordet inne på det bittelille toalettet på flyet....grrrr Må innrømme at jeg gav opp og tullet han inn i et teppe og hentet pappaen hans. Av en eller annen grunn klarer Alvers pappa dette helt fint.

å så søte de er! det synes man selvfølgelig ikke når man står midt oppi dette - min gutt datt faktisk oppi den øverste kommodeskuffen på stellebordet en gang, han synes det er så spennede å se oppi der! Åpner skuffen selv og alt. Jeg har begynt å bli streng og si nei ikke lov, og snur ham gang på gang rundt på ryggen igjen, til full hylekonsert: mamma , hvordan kan du være så gruuusom!

Men mamman prøver å forhindre at han detter ned på flisene - det skal vi IKKE ha noe av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...