Tirilsinmamma Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Får "tynne" jenter mage først, eller er det på de mer formfulle jentene graviditeten syns først?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Høyden har vel mer å si tror jeg. Magen kommer ofte før på lave jenter. Men det har jo også mye å si hvordan baby og morkake ligger da, så jeg tror ikke det finnes noen 100%-regel som alltid stemmer :-) Vil tro at en lav, tynn jente ofte får tidlig synlig mage i hvert fall. Mens jeg vet om høye, tynne jenter man ikke kunne se det på enda når de var 5 måneder på vei.
nungo Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Tror kroppsbygging spiller en mer vesentlig rolle - og så er det jo avhenig av hvordan barnet vokser, om det mye vann i kroppen, hvor mye plass du har i bekkenet osv. Jeg har ikke hørt at det skulle være en sammenheng. Når jeg ble gravid første gangen var jeg under 50 kg og 165 cm høy, så egentlig ganske tynn. Magen min ble ikke synnlig før rundt uke 18-20.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Dette har sammenheng med hvordan livmoren "ligger" og om man har kort eller lang rygg:) Jeg er nesten 170 selv, men fikk STOOR mage siden ryggen min ikke er spesielt lang (det er beina som er lange;p).
Tirilsinmamma Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2007 Hadde faktisk ikke tenkt at lengden på ryggen/overkroppen ville ha noe å si.. Er jo spennende om det stemmer med meg, får se når spiren sitter
maiiane Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 e er 166 høy å veier 60kilo. lurer på når e får mage:)
prøver3 Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 har ei venninne som er syl tynn..hun hadde knapt mage.. hun hadde tremin 3mnd før meg,men likevell skulle man tro at jeg skulle ha først.. har iallefall hørt at andregangs 'gravide får mage fort,så det blir spennende å se da
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Samma her "maiiane" =) Har lang rygg jeg da... innbiller meg ofte at magen har vokst litt, men den har ikke det. Hehehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå