Gå til innhold

KVELDSTRØTT, FLERE???

Anbefalte innlegg

Jeg er så kveldstrøtt. Kl 21 eller 22 er jeg i seng, men er oppe igjen mellom 7 og 8.....Får mye ut av dagen da, og i går morgest varmet jeg hjemmelagde boller i ovnen,kokte te og så hadde vi en liten frokost med talglys kl. 7 før sambo dro på jobb......

Men jeg er ikke noe selskapsdame på kvelden.....Kanskje det går over....Han skjønner meg godt da, så det er ikke noe problem....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9236960-kveldstr%C3%B8tt-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda! Kjenner meg igjen her!

Har blitt litt bedre de siste par ukene, nå kan jeg holde meg oppe helt til kl 23, og våkner ni! :)

Rekker å lage scones til typen innen han står opp, og det er hyggelig med felles frokost, jeg har aldri spist frokost før, så dette er jo eksotisk og gøy!

huff ja..her kan jeg skrive under..hehe.... senest i går var jeg i seng kl. 8.30, og i dag var jeg oppe 6.30... vet ikke om det er en blanding av svangerskapet og eksamensnerver, men er hvertfall ikke noe særlig godt selskal etter 8 om kvelden. Også jeg som trodde trøttheten skulle gått over til nå...

melder meg på her, trøtt hele tiden jeg da. jobber 100% så har mye energi om dagen , men etter kl 21 eller kl 22 sover jeg.

sosial ska jeg bli etter fødselen:) men har ett barn på 2 år , så når han er i seng er jeg også senge klar. men holder meg våken litt til:)

så koselig at du lagte boller til din samboer da. hm lurer på om jeg skal gjør det til helga, det hadde vært kos.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...