Gå til innhold

Da hører jeg nok til her inne igjen...

Gjest

Anbefalte innlegg

I går kveld begynnte jeg å blø,friskt rødt blod,ganske mye synes jeg selv. Dro rett på legevakten,men siden jeg ikke hadde smerter så trodde de det ikke var noen fare. Har uansett time til legen i dag og da skal jeg snakke med henne og be om en UL snarest,skulle til UL den 25.5,men vil helst ha en nå! har hatt lite symptomr hele veien også,så det er også en grunn til at jeg tror jeg har en SA nå.

Fortsetter under...

skikkelige jøvlig greier,hadde en MA i feb,gravid igjen på 1.forsøk,så det er ikke så rart at jeg er pessimistisk. Trøsten er at man blir fort gravid igjen etter SA/MA,men hva hjelper det når man mister gang på gang....Har som sagt ikke smerter,men har hørt at man ikke trenger å ha det ved en SA,min svigerinne blødde i 12 t da hun var ca 8 uker på vei,men det kommer vel an på mengeden blod,vil jeg tro,er 8+0 i dag...

Off så kjipt..hørtes ikke bra ut. Men håp kan det fortsatt være. Krysser fingre og tær på at det gåt bra. Jeg hadde en MA for 2 uker siden, blødde litt og litt smerter. Var sikkert på at det var noe galt, men tviholdt på at det var et lite håp for du hørt eller ikke hørt hjertelyd på UL. Lykke til!

Mista selv med MA i januar og SA i mai. Trist når jeg egentlig hadde store forhåpninger denne gang. Tenkte at det skjer sikkert ikke to ganger med meg. Men var ikke og ta feil av. Har aldri blødd så fælt noen gang i mitt liv.

Men har jo hørt om de som blør og ikke mister, men skjønner at du er redd. Men mist ikke håpet før det motsatte er bevist:)

Håper du får et (positivt) svar fort:)

• 2 uker senere...

Annonse

Aa, saa vanvittig hyggelig aa lese om!

Jeg er akkurat tilbake fra sykehuset etter en utskrapning. Barnet hadde hjerteslag og alt i uke syv, men i uke ni var det saa godt som vekk. Det bare forsvant. Ikke et symptom; kanskje bare at jeg var litt mindre kvalm de siste dagene. Dette var vaar den andre paa rad, men vi har en sunn og frisk tre-aaring, saa vi vet at det gaar an. Mannen min sier han er ikke redd for aa pröve igjen, saa vi gir oss ikke!

Jeg önsker dere lykke til og et ukomplisert svangerskap framover.

Husk at hvis barnet gir seg underveis, saa var det noe som ikke utviklet seg som det skulle.

Livet er for deilig til ikke aa faa begynne det sunn og frisk!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...