Gå til innhold

Hvor stor er sannsynligheten for at man INBILLER seg er skyggestrek...???

Anbefalte innlegg

JEg tok jo som sagt en test på dagen i går, den var VELDIG neg.. Har QR test..samme som jeg brukte sist jeg var gravid.. (Da var den første testen jeg tok VELDIG svaak.. )Tok en ny nå, og jeg TROR jeg kan se en skyggestrek.. Men kun i noen vinkler.. Skal reise bort med mannen og noen venner i dag, og det vil EGENTLIG bli alkohol.. MEN, kan jo ikke drikke nå...TENK om jeg er gravid.. Skal sies at jeg så skyggestreken uten å vite hvor strekene egenlig skla komme, altså, trodde den skulle være mer midt på, men så på esken, og da stemmer det forsåvidt med det jeg tror jeg ser... MEni noen vinkler kunne den altså ikke sett mer neg ut... HM.. har tatt med to tester på tur også, siden jeg har IKM på fredag, og skal være borte til søndag.. LUrer på hva vi skla si til de andre.. Mannen vil IKKE at noen skla vite at vi rpøver, og i alle fall ikke hvis vi er gravide.. Han liker hemmeligheter...

Fortsetter under...

Hei.. QR ville jeg ikke ha stolt på.. det er den testen som viser skyggestreker nesten alltid etter at de har ligget i en lang stund.. kom streken opp etter 2 min er det noe annet <:) er du usikker ta en anne grav test..clearblue feks...

ha en fin tur da :)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...