Gå til innhold

Barn i bryllup, bordplassering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dagen vår kommer det 7 barn i alderen 5-7 år, og jeg sitter og vurderer hva/hvordan vi skal gjøre det med plassering av de. Slik jeg ser det for meg så skal det mye til å kreve at ungene skal sitte i ro under hele middagen (som ofte er lang)... kan se for meg at det blir ett minus hvis ungene sitter på hver sin side av foreldrene og forlater bordet før det blir ferdig også blir foreldrene sittende der med mellomrom mellom seg og neste gjest..

Hva tror dere, eget bord til ungene eller blir det feil? de er jo så store at de spiser selv hele gjengen da.. hmm.. har spurt ett par av foreldrene som synes det høres ok ut. Hva er deres erfaringer? Takknemlig for innspill..

Skrevet

Var i bryllup en gang hvor vi satt i hestesko. Barna satt på eget bord inne i hesteskoen, var veldig praktisk og så "bra" ut, og stort og smått hadde kontroll over hverandre.

Altså, barnebordet var i bunn av hesteskoen, nederst liksom.

Skrevet

Flott forslag Joikaboll@!

Pass også på å ha noe stæsj til barna å holde på med etter de er spist ferdig. En tv og film, tegnesaker, oppgaver, skattejakt etc.. Da får som regel foreldrene spist uten store forstyrrelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...