Gå til innhold

HJELP!! Noen kjerringråd mot begynnende blærekatarr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så dum og sittet på en kald stol ute og pratet med naboen og nå må jeg tisse hele tiden :( Svir litt gjør det også :(

Skrevet

Bælm innpå med sur juice, f eks appelsinjus for å surgjøre urinen og skylle ut bakteriene. Drikk MASSE og jussjokk hjelper!!

Skrevet

Men har ikke juice i huset :(

Skrevet

Tranbærkapsler( fins på apotek), masse drikke og kjerringsrokkte(helsekost)

Skrevet

Drikk masse. Cola er ganske surt og kan hjelpe litt. Ellers er tranebær, både i kapsel og juiceform et kjent antiblærekatarrmiddel:)

Skrevet

Unngå sukker! Det gjør alt mye verre. Det beste er å drikke tranebærjuice. Jeg begynte å få blærekatarr, også drakk jeg en liter sånn juice, og ble helt bra igjen etterpå.

Skrevet

HI

Skal kjøpe inn dette i morgen jeg, men i mangel på noe annet kan jeg f eks drikke masse vann i kveld? Hjelper det noe?

Skrevet

Ja vann hjelper også . Har du kanskje litt sitron du kan ha opp i?

Skrevet

HI

Nope, har jo selvfølgelig ingen ting når jeg trenger det!! Men har drukket en halvliter med vann og skal fylle flasken på nytt nå og sette meg på do! Kjennes jo ut som om jeg tisser på meg hele tiden :(

Skrevet

huff, vet hvordan det er! helt grusomt når det står på! Fortsett bare å drikk masse vann, i natt også. Still klokka på ringing slik at du husker å gå på do noen ganger i natt også (hvis du får sove da...), da får du skylt ut bakteriene. Ikke drikk så mye appelsinjuice og andre ting med mye sukker i, da trives bakteriene veldig godt. Ta heller sitronessens i vann. Kjøp deg tranebærkapsler, det har funka veldig bra for meg da jeg var kronisk plaga av uvi før. Nå har jeg ikke hatt det på over ett år pga at jeg forebygger med tranebærkapsler:)

Skrevet

Sist gang jeg fikk urinveisinfeksjon klarte jeg å drikke det bort med vann og spiste masse appelsin og kiwi. Drikk drikk drikk og spring på do og skyld ut! Jeg drakk tre liter vann før jeg la meg og måtte låne bleie av bibben (den var faktisk kjempebehagelig!) om natten fordi det kjentes ut som jeg skulle tisse på meg hver gang jeg stod opp for å gå på do...

Det hjalp! Så det skal jeg gjøre neste gang også før jeg drar til legen for nok en pencillinkur!

De selger gode produkter på helsekosten også for oss som er mye plaget.

De skal taes med en gang det er en antydning. Lykke til!

Skrevet

de sterkeste c-vitaminene du finner.. feks 1000mg brusetabletter. Tranebærjuice eller kapsler

masse vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...