Gå til innhold

Når kom magen med nr 3?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er helt nygravid med nr3 (33 måneder siden sist jeg fødte) og er redd magen skal komme veldig tidlig. Med nr 2 brukte jeg mammabukser før jeg var kommet til uke 12 (!), men så er også nr og nr 2 ganske tette...

Vil ikke signalisere på jobben at jeg forsvinner snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..vi venter også nummer 3. er 18 måneder siden siste mann. håper på å greie å skjule det til rundt uke 16-17. men aner ikke hvordan. merker virkelig det er ting på gang. også er det jo sommer og de fleste har lite klær.

er 4+4 idag.

Kan jo håpe på at det bare ser ut som fett, eller kle seg så godt som råd er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor i all verden vil dere sjule at dere er gravide??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil fordi jeg har planer om en bursdagsgave til svigermor med ul-bilde ++.. Ingen annen grunn egentlig

Men hvis det er noen som ønsker å skjule det, så har de sikkert sine grunner til det. og det må alle bare respektere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk 12 uker i dag(hurra) og har ikke mage enda. Venter nr. 3 men det er tre år siden forrige mann da... Tror det er veldig individuelt nårtid magen spretter ut!! Man blir jo stor nok etterhvert da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVis du ikke har fått mage tidlig med de andre to, så får du ikke det med nr.3 heller! Tidlig mage eller ei, betyr bare hvor i magen livmoren ligger.. noen har den litt langt nede, og det tar tid før den vipper ut av bekkenet, mens andre har så trangt bekken, at magen kommer etter et par mnd.. Tidlig mage kan jo også være luft problemer, som mange sliter med særlig første 4 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...