Gå til innhold

Han kan si sitt første ord!

Anbefalte innlegg

Ja, nå er de små bebisene snart ikke bebiser lenger... (Litt trist synes jeg, for dette blir sistemann.)

De siste to ukene har gutten vår plutselig lært "alt". (Han har forhåpentilgvis litt mer og lære;-)

Han krabber, vinker, klapper, leker borte-titt-tei, reiser seg, og jammen har det kommet et ord, nemlig pus. Trodde først det var tilfeldig, men hver gang han ser katta, eller pus i boka, sier han pus, så han mener nok det han sier. De siste dagene har han også sagt da-da, når han vinker, mon tro om han mener hadet...?

Moro er det i alle fall, alt som skjer i denne alderen. (Også er det jo litt moro og skryte litt av disse småtrolla ;-D)

Koselig å lese om alle de andre små her også;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9235616-han-kan-si-sitt-f%C3%B8rste-ord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååå, så flink han er!! Gøy og se utviklingen på disse små og nå går det jammen fort!! Linea er litt treig med språket... går bare i da da da og papapa.... *littsnurt*

Kose deg masse med minstemann. Selvom han ikke er liten lenger så er han jo den søteste minste gutten din, da!

Så flink han er. Det er litt rart når det er sistemann. Er sistemann her også, Så jeg prøver å kose meg med alt. Og ikke la tiden fly fra meg....

Gøy at han sier pus da! Det tror jeg ikke jeg har hørt før som første ord. Her sa han pappa, veldig greit, så får pappaen løpe isteden for meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...