Gå til innhold

Mai: hvordan har dere feiret 1 års dagen?


Hame ble født

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her blir det en fest med familie på ettermiddagen 17.Mai :) Blir ikke så mange da noen i familien bor langt unna. Regner med at vi blir ca 10stk.

 

Blir nok enkel servering. Skal hvertfall lage ett par kaker,så skal gutten få grise å kose seg med kake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde barnebesøk på lørdag..da kom gjestene kl 12..hadde 3 1 åringer, 1 2åring og 3 6 åringer på besøk..pluss endel foreldre... kjempe koselig.. de var vel her i 2-3 timer...

 

jeg serverte hotdog til barna og rundstykker til de voksne.. så fikk de boller og sjokoladekake + litt sjokolade..;)

 

dagen etterpå hadde vi to familie besøk (vi har stor familie begge to)..da serverte vi kaker..hadde sjokoladekake, ostekake, gullerot kake..og is.. da hadde vi et beøsk 12 og et 15...

 

lykke til..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde barnebursdag på dagen (kl. 13) med grillpølser, boller og kake. Vi var 5 barn under 1 år og 6 voksne. Kl. 17 kom familien (besteforeldre + tante) til akkurat samme opplegg: grillpølser, boller og kake. Det gikk kjempefint, og snuppa var bli og fornøyd og fikk mange fine gaver. På kvelden sluknet hun som en stein da jeg la henne halv åtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her skal vi ha familieselskap på ettermidagen, da kommer de nærmeste (onkler, tanter og besteforeldre) på pølsefest, med litt kaker og mye frukt og sunt "godteri".

 

På dagen vil jeg ha barnefest med barselgruppa, men får se om vi får det til. Da tenkte jeg å servere muffins eller boller og mye frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...