Alvepia *happy mum* Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Heia. Jeg bare lurer på noen spørsmål... hvor lenge ventet dere med å komme i gang fra den dagen dere var hos legen og søknaden ble sendt? hvordan syns dere tromsø er?
*Mysillen* Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 hei hei... vi sendte søknad dit i slutten av januar... fikk brev etter knappe 2 uker...første time er 14.juni... men vi lurer på om det blir st.olav på oss i stedet da? ikke sikker enda....
*Mysillen* Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 hehe...alt ble visst ikke med... vi søkte til tromsø da vi fikk høre det var kort ventetid der og fordi min samboer er mye i området på jobb....har bare snakket med dem i tlf,men de virker veldig trivelige men nå ser det ut til at vi kanskje har fått muligheten til å ha våre forsøk på st.olav i stedet...og da velger vi det siden vi faktisk bor i trøndelag
Alvepia *happy mum* Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2007 ok.. tusen takk for svaret:) håper det går fort for våres del--- vel for alle her inne, men jeg gleder meg SÅÅÅÅÅ til å komme i gang:)
villevilla Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Vi skal til tromsø Gleder meg også til å komme i gang!
Alvepia *happy mum* Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2007 har dere fått sendt søknad? ha så løst å komme i kontakt med folk i nærheten... hvor er dere i fra?
*Mysillen* Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 lenge siden du sendte søknad da?? håper du slipper å vente så lenge hvertfall... gleder meg kjempemye til å komme i gang jeg også....regner med at vi kanskje får første forsøk i august?
Alvepia *happy mum* Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2007 Skal på sykehuset på torsdagen kl 09.00, å da forhåpentligvis bli det sendt søknad:) Så vi har itj fått sendt no søknad enno!
*Mysillen* Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 oki...regner med det ikke tar så lang tid før du får svar...så er det jo bare å ringe å mase på dem...er jo alltids noen som avlyser..... vi måtte vente litt lengre før vi fikk time fordi vi bor så langt unna...kommer ikke helt på hvorfor...men men...
Alvepia *happy mum* Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2007 ok:) vel takker så mye for alle svar:) kjenner for første gang på lenge at det faktisk kribler litt i magen min... håpe bære på at søknad blir seindt på torsdag:)
*Mysillen* Skrevet 8. mai 2007 #11 Skrevet 8. mai 2007 ja har det sånn jeg også...ganske spennende...plutselig et steg nærmere drømmen... da jeg snakka med tromsø så de at det bare var å ringe å mase... ønsker deg en masse lykke til hvertfall...skal se du blir mamma neste år nå
Alvepia *happy mum* Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. mai 2007 Takker:) ønske dokker å masse lykke tel:) Har du msn? hadde vært triveli å kunne prat me non der og:)
VirreVirre Skrevet 9. mai 2007 #15 Skrevet 9. mai 2007 Hei, det tok litt under to mnd fra gyn sendte søknad til jeg begynte på spray. Så det gikk veldig raskt
Alvepia *happy mum* Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. mai 2007 ok:) takk for svar Lydia82:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå