Gå til innhold

Noen Som Holder Til I Tromsø????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia.

Jeg bare lurer på noen spørsmål... hvor lenge ventet dere med å komme i gang fra den dagen dere var hos legen og søknaden ble sendt?

hvordan syns dere tromsø er?

Skrevet

hei hei...

vi sendte søknad dit i slutten av januar...

fikk brev etter knappe 2 uker...første time er 14.juni...

men vi lurer på om det blir st.olav på oss i stedet da?

ikke sikker enda....

Skrevet

hehe...alt ble visst ikke med...

vi søkte til tromsø da vi fikk høre det var kort ventetid der og fordi min samboer er mye i området på jobb....har bare snakket med dem i tlf,men de virker veldig trivelige :)

men nå ser det ut til at vi kanskje har fått muligheten til å ha våre forsøk på st.olav i stedet...og da velger vi det siden vi faktisk bor i trøndelag

Skrevet

ok..

tusen takk for svaret:)

håper det går fort for våres del--- vel for alle her inne, men jeg gleder meg SÅÅÅÅÅ til å komme i gang:)

Skrevet

Vi skal til tromsø :) Gleder meg også til å komme i gang!

Skrevet

har dere fått sendt søknad? ha så løst å komme i kontakt med folk i nærheten... hvor er dere i fra?

Skrevet

lenge siden du sendte søknad da??

håper du slipper å vente så lenge hvertfall...

gleder meg kjempemye til å komme i gang jeg også....regner med at vi kanskje får første forsøk i august?

Skrevet

Skal på sykehuset på torsdagen kl 09.00, å da forhåpentligvis bli det sendt søknad:) Så vi har itj fått sendt no søknad enno!

Skrevet

oki...regner med det ikke tar så lang tid før du får svar...så er det jo bare å ringe å mase på dem...er jo alltids noen som avlyser..... :)

vi måtte vente litt lengre før vi fikk time fordi vi bor så langt unna...kommer ikke helt på hvorfor...men men... :)

Skrevet

ok:)

vel takker så mye for alle svar:) kjenner for første gang på lenge at det faktisk kribler litt i magen min... håpe bære på at søknad blir seindt på torsdag:)

Skrevet

ja har det sånn jeg også...ganske spennende...plutselig et steg nærmere drømmen... :)

da jeg snakka med tromsø så de at det bare var å ringe å mase... :)

ønsker deg en masse lykke til hvertfall...skal se du blir mamma neste år nå :)

Skrevet

Takker:) ønske dokker å masse lykke tel:)

Har du msn? hadde vært triveli å kunne prat me non der og:)

Skrevet

slengte over msn adr min i postkassa di jeg :)

Skrevet

Har lagt dæ tel:)

Skrevet

Hei, det tok litt under to mnd fra gyn sendte søknad til jeg begynte på spray. Så det gikk veldig raskt :)

Skrevet

ok:) takk for svar Lydia82:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...