Gå til innhold

marcus,lucas og leah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hihi, det er egentli ganske morro...alltid,uansett hva man skriver her inne,så kommer en person med noe totalt usaklig...og alltid er denne personen anonym!original du da anonym,som ikke tørr stå for egne meninger..og spørsmålet mitt her dreide seg heller ikke om hvorvidt jeg ville at navna skulle være originale eller ikke..smaken her heldigvis som baken sier nå jeg;o)ska lure meg på hva for noe utrolig sært du har kalt ungene dine.

Jeg regner med det er en Leah dere venter siden det står sist, og ikke trillinger... He, he! Navnene er fine de, om enn litt vel bibelske kanskje. Hva med:

Marcus, Lucas og Elisabeth

Marcus, Lucas og Miriam

Marcus, Lucas og Leonora

Marcus, Lucas og Helene

er en leah til slutt ja..regner vi med da..det at de alle er bibelske var kanskje litt av poenget,syns de da står finere til hverandre,selv om vi ikke er kristne...blir det ikke litt teit å liksom velge i "en annen gate" med de vi har fra før da?

Annonse

Vel, Elisabeth og Miriam er jo også bibelske:-) Jeg synes alle navnene deres er fine, men ville prøvd å styre unna Leah da det er litt for populært nå. Det er mange fine bibelske navn å velge mellom som Ada, Bettina, Ella, Evy, Johanna, Mathea og Rakel f.eks.

Synes Leah er ett vakkert navn jeg da, passer godt til guttenes navn også... (liker guttenes navn og jeg da, tenker på en liten Lukas selv).

Ser du får litt "juling" for at du har "poppis" navn på barna dine... Vel, hovedsaken er jo at dere liker navnet da, sånn tenker jeg i allefall.. har "poppis"navn på mine jeg og, hehe... Who gives a shit? fant de vakreste navna jeg viste om jeg, enkelt og greit....

Heier på Leah jeg, nydelig!

hehhe,der sa du d ja who gives a damn! ikke jeg hvertfall..unnlater ikke å velge det navnet jeg liker best bare fordi det tilfeldigvis ligger på ei liste! ska du da velge et som er bare 99% da?

gjør dere det dere som velger supersære sjeldne navn? er det virkeli SÅÅ viktig å kunne "briefe" med et sjeldent navn?

og til syvende og sist er d viktig for oss at ungen skal kunne leve med navnevalget man gjør...kan bli FOR sært og

Annonse

skal ha marie som mellomnavn så da blir kanskje maria litt smør på flesk:oD sara har vi faktisk tenkt litt på ..

ja,norske ja,men som jeg har skrevet før så syns jeg det bør være i samma gata som de vi allerede har..samma sjanger liksom..se for deg (satt på spissen) marcus lucas og oddbjørg? da kommer folk til å lure på hvorfor i huleste den siste fikk det navnet?står jo ikke til de andre for fem flate øre

*fnise* takk siadle

..og for alle dere ti-på-toppeksperter her inne,her er litt statistikk på det evt navnet vi vil velge (kilde:ssb.no)

Du søkte på kvinnenavnet: Leah Marie

Det er 613 kvinner som har Leah som første fornavn.

Det er 27 kvinner som har Leah Marie som fornavn.

Hei ;o)

Syns navnene på gutta dine er kjempe fine, og Leah passer veldig godt til de ;o) Det er et kjempe vakkert navn ;o)

Her blir det Leah, om det skulle dukke opp ei jente har en gang... (Har 3 gutter fra før - oxo må jeg jo bli graivd først da... prøver i harde taka her, men ikke skjedd noe enda...)

Klemz fra:

Lykke til med Leah. Rart hvordan det navnet har plutselig "eksplodert" i popularitet. Et vennepar av meg som fikk barn allerede for tretten år siden, kalte datteren sin for Lea og da ble alle overrasket og syntes det var et veldig gammeldags og uvanlig navn. Nå er Leah blitt omtrent like vanlig som Anne var på syttitallet! Men det er et fint navn, bevares.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...