Gå til innhold

Når begynte dere å kjenne liv??

ole brum:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 17 uker på vei m tvillingene. Har kjent litt småkitling i magen, men ikke noe spark. Tenkte kanskje det kom litt tidligere m tvillinger... Kjente det rundt denne tiden m datteren min. Så nå venter jeg spent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente ikke så mye før rundt uke 20. Men tvilling 1 har morkaken foran på magen, så det er nok grunnen til at jeg kjente det såpass "sent". Småkitlingen kan godt være bevegelser og spark. De er jo ikke så store og sterke enda =)

Jeg er 27+5 og nå spaker de så hardt at jeg kvepper...

Skrevet

Jeg kjente bevegelser i uke 16.

Litt bobling i magen liksom.

I uke 20 var det veldig tydelig at det var tvillingene som sparket.

Det sies at man kan kjenne det tidligere med tvillinger, og ihvertfall hvis man har vert gravid for.

Skrevet

Jeg kjente bobling fra uke 15, og stadig mer. Er nå i uke 22 og den siste uken har det virkelig tatt av. Hadde en rolig helg for halvannen uke siden, og 1. mai var de også ganske rolige, men nå er det full rulle. Merker det særlig i ukedagene - sitter jo mer i ro da, på jobb osv, og har mer rutiner, så vet når jeg kan forvente å kjenne dem. I helgene er jeg ofte ute og spaserer, da sover de jo gjerne.

Om kvelden holder de i alle fall på - det er utrolig deilig. Merker at bevegelsene blir "større" for hver uke.

Men er klar over at de fortsatt kan snu seg og flytte seg, så jeg får ikke panikk av en rolig dag.

Skrevet

Boblingen ble ganske konstant rundt uke 16, men fra uke 20 eller rundt der var det klare spark fra alle hold!! :)

Skrevet

Jeg kjente liv første gang når jeg var i uke 14!! Syns det var tidlig jeg, siden jeg er førstegangsfødende!! Nå har jeg kjent liv hver dag, venter i spenning når min kjære ny forlovede kan kjenne det! :-) Synes synd i han, han har så lyst å ta del i den gleden me å kjenn liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...