Gå til innhold

noen som har ikm 25 mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tja, har ikm 22 eller 23, mai, men er likevel med på å prate! Har for første gang, etter 10pp klart å få positiv el-test på søndag, så for meg er det et kjempefremskitt, men ulempen er at dette er første gang jeg virkelig tørr å være håperfull, det er slitsomt. Har hatt masse sengekos, og burde hatt det idag og, men gubben er på jobb, får satse på at insatsen så langt holder. Forøvrig tatt masse akupunktur, og drukket hostesaft. Hva annet kan man gjøre da???

Men er enig i at de neste 14 dagene er eviglange...

Håper tanta har dratt vekk for laaaaaaang tid. ( ca 9 mnd)

Hei hei.

Jeg har. Eller dvs, jeg tror jeg har ikm 25 mai. Dersom syklusen er lik nå som sist mnd, stemmer det.

Men jeg har ikke el nå da, tok nettopp test og den var negativ. Men ifølge en el-kalender (husker ikke hvilken) skal jeg ikke ha el før 12 mai. Blir spennende å se!:)

Har du testet etter el.?

Annonse

Hei=)

Oj, ja da forstår jeg at du håper!! Og jeg skal krysse fingrene for deg!

Det er veldig slitsomt og håpe, en går liksom rundt i en evig dvale og venter på noe som virker og aldri skje.. tungt er det.

Synd han ikke er hjemme da men får håpe det har holdt.. viss du fikk pos test på søndag og har kozet dere mye siden det så burde det nok holde=)

Vi får håpe på det.

Vi begynte å prøve april i fjor og min første pos EL test kom i mars, og jeg har hatt full klaff to ganger på rad, men uheldigvis mistet ogsa... Vi prøver en siste gang, og blir det ikke nå så blir det pause på oss!

Det er vel ikke mye en kan gjøre nå annet enn å vente, jeg kjenner at min EL er underveis og håper alt skal gå bra...

Og vil så gjerne ha noen i samme situasjon og dele dette med disse neste 14 dagene... og videre også=)

Vi håper tr har dratt ja... i evigheter=)

Hei=)

Selv om El er litt sen er det ikke sikkert TR er sen.. men vi håper på det beste=)

Vi har prøvd siden april i fjor og dette er tredje mnd med EL siden mars i år, (da kom den tilbake etter p-pille slutt)

Og jeg har allerede hatt to SA men prøver en siste gang før det blir pause=)

Håper det går bra, og jeg håper det går veeeeldig bra med deg også=)!!

Trist og høre om siste gangen din, men håper det går bedre denne gangen=)

Heisann=)

Jeg har heller ikke fått min positive El test men kjenner den er underveis=)

I følge disse kalenderene skal jeg ha El på torsdag.. dvs 10 Mai.. og håper den kommer i morgen=) hehe...

Deter veldig spennende, men det er så laaaaaaaange dager fra pos EL test til en kan ta grav.test.... *sukk*

Da er det godt å ha noen å håpe sammen med=)

Uff, heldigvis har jeg ikke opplevd det å miste, må være helt grusomt. Utolig at man orker å begynne å prøve igjen, å oppleve alt håpet går i knas...

Håper el kommer snart, da kan du i alle fall gjøre noe aktivt :-)

Ønsker deg masse lykke til, og friskt mot. Håper at det blir full klaff for deg, og oss alle nå! Leser innleggene her og det ser ut som det er en epidemi på gang: jeg vil gjerne blir smittet!!

Ja, det er i grunnen utolig hvor seiglivet håpet er, og godt er det!!

Tenk at vi begynner på pp gang på gang, like optimistiske (nesten)

Synes det er slitsomt at alle rundt oss forventer at; "nå, skal ikke dere ha barn snart da" aaaarghh!! de skulle bare ha visst.

Det erveldig tungt og miste, det er ikke å legge skjul på.

Men jeg vet ikke om noen medisin som er så god som å faktisk prøve å muntre opp seg selv med nytt håp!!

For våres del hjelper det, men går det ikke nå så blir det som sagt pause.

Kroppen må også få tid til å stille seg på null igjen.

Jeg håper den kommer snart jeg også men da gjenstår de 14 værste dagene... den evige ventingen!!

Tusen takk og jeg håper og ønsker at det går bra for oss alle=)

Hadde du hatt profil nå jojo75 så hadde det gått ann med brev også, finner ikke igjen denne tråden her i morgen jeg alikevel=) hehe

Annonse

Ja jeg kjenner til det der... vi har prøvd et år og folk har jo mast på oss i lengre tid...

men det verste er at når en akkurat har mistet men ikke vil si det til alle så tuller noen med det og DET gjør vondt, selv om de ikke vil noe vondt med det!!

Forstår ikke selv egentlig at jeg vil prøve igjen nå, og sambo sier alt er opp til meg. Han skjønner uansett hvilken avgjørelse jeg tar...

Men føler det vil være pining og vente i 1,5 mnd igjen liksom, det er jo bare dette en tenker på og ønsker mest av alt..

nei det er ikke lett gitt...

Skal se om jeg får summet meg til å legge inn en profil en gang :)

Gubben og jeg er veldig sammen om dette og det er bra, men jeg er naturlig nok mer involvert, med telling av dager og tissing på pinner etc. Det er ikke alt det er like lett å være sammen om, i alle fall ikke på lik linje. Han tenker nok mest på det når jeg informerer om status.Han tenker at alt løser seg og har ubegrenset tro på at svømmerne hans er svømmedyktige. Han glemmer nesten at det er lurt å ha sex på gitte dager.

Vi er også veldig sammen om det.

Men det har holdt på så lenge at det blir nesten som en "vane" at det er nesten upersonlig av og til...

Vi har alltid hatt et veldig godt og nært forhold til hverandre, med gjensidig respekt og alt detta der...=)

Og det er vel mye det samme her, jeg tisser på pinner og forteller hva jeg føler...

Det var han som tok opp at han ville ha barn, og sef ville jeg også.

Jeg har også en gutt fra et tidligere forhold..

Men kjærsten min er 35 år og jeg tror panikken tar ham mer enn han vil si....

Gøy med noen som svarer kjapt, da blir det litt mer prat ut av det.

Ja vi har det strålende på alle måter, og det er godt å merke at forholdet kan tåle en støyt eller tre. Gubben er 34, men kald og rolig, merker ikke så mye panikk der, men han tenker jo sitt sikkeret. Han er så sikker på at alt vil løse seg, det er jo bra. men jeg blir mer panikkslagen for hver periode som går. Er 31 og synes jeg er gammel. Har ingen barn fra før og vet ikke om det går ann en gang.

Men for all del: jeg har ikke gitt opp, det gjør jeg aldri! Ikke gjør det du eller, men en pause kan kanskje være godt.

Kjenner igjen dette med sambo som mener alt løser seg tilslutt. Og med ubegrenset tro på sine egne svømmere. Hehe!

Jeg er mer sånn som bekymrer meg for det meste. Tenk om ditt og datt... Har mest lyst å ta en legesjekk for å se om alt er i orden, men jeg får drøye litt, er ikke mer enn i min 3 pp. Uff...blir så utålmodig!

Men dere, når dere tester etter el. får dere bare positiv test den dagen el. er? Eller kan man få sterkere og sterkere strek etter hvert som det nærmer seg?

eg er heilt ny med dette med EL testing, har testa 3 deger no, først blank, men no to siste dagane blir streken sterkare, men fremdeles svak..Skal begge strekane vera lika steke? og ka ti er det best å ha kosestunda i forhold til EL? Blir heilt stressa eg....

Viss du tester med "steips" eller pinne skal streken være like sterk eller sterkere... Jeg anbefaler og bestille CB digital EL tester på billigetester.no...

Det blir og legge litt mer penger i det men en slipper og lure på de streken...

Fikk forøvrig pos test i går=)

Så her er det prøving=)

Lykke til!

Nei du må ikke gi opp..

31 er ingen alder!! Jeg håper det snart slår til for deg!!=)

Det er greit at noen av dere kan være rolige, spes viss du kjenne panikk følelsen selv.... da er det ok om noen kan være den sterke og bare si alt kommer til og ordne seg selv om det ikke alltid er det en vil høre...=)

Hvordan går det nåda?

Hadde du hatt el?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...