Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Jeg bare lurer på om det øker sjangsene for å bli gravid hvis man får orgasme når man har EL? Jeg har problemer med å få orgasme. Jge blir ikke gravid selvom alt er bra med meg og sambo. Derfor begynner jeg å se på ting rundt dette som kanskje kan ha noe med det å gjøre.. Jeg vet ikke, men jeg må bare spørre og håpe på at det er noen som kan hjelpe meg Takker for alle svar =) Klem fra meg
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 hallo! det gjør det ikke vanskeligere å bli gravid hvis du ikke får orgasme,men det kan være lettere hvis du får...skjønner? men det skal ikke ha noe å si.
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 hehe.. ja okey.. da vet jeg det.. hehe... jeg regna med det skjønner du, men man kan ikke "regne" med alt.. kroppen er merkelig.. hehe... tusen takk for svar
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Jeg skal fortelle deg noe jeg ikke tørte å si til så mange. For en stund siden var jeg også her. I noen mnd kom ikke el, og jeg ble mer og mer oppgitt. Så hørte jeg at orgasme kunne utløse el eller forsterke den (hvordan kan man forsterke el???) Men desperat som jeg var... I en lang periode prøvde jeg å få orgasme under hver gang vi hadde sex. Og du som prøver selv vet jo hvor mye sex man prøver å ha... dæven så slitsomt... I tillegg prøvde jeg pergo, men jeg ble ikke gravid nei! Før to mnd senere... da dukket det vakre blåe krysset opp. Og i vogna ligger ei jente på 11 uker og er fornøyd.. Langt svar, men poenget er at det finnes ikke dumme spørsmål...=) Lykke til forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå