Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har testet i dag, to ganger, og begge var svakt positive.. Testet en til morgenen, og en nå i kveld.. Men grunnen til at jeg ikke helt kan tro at det er sant, er at jeg ikke har ikm før om seks dager! Likevel har jeg på en måte bare visst at det klaffet denne måneden, og dessuten har jeg fått tydelige og ganske så store mørke ringer rundt brystvortene - det var dette som fikk meg til å teste, for det var så tydelig endring der. Men kan man altså få positiv test så lenge før ikm?! Noen med erfaringer?? Blir hoppende glad for svar!
Positiva Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg kan ikke tro noe annet enn at du er gravid! Svak positiv ER positiv! Jeg er selv en som tester positivt tidlig. Enten produserer kroppen din hcg tidlig, eller så har du hatt tidlig el og blitt befruktet tidlig i perioden....noen sier også at man produserer med hcg hvis man har tvillinger;o) Jeg tør vel egentlig gratulere deg forsiktig! )
Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Trur det går ja....men er ikkje sikker altså. Men eg fekk misstanka pga puppane lenge før mensen skulle ha vert der. lykke til da. Trur du er gravid eg=)
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Takk for det! Jeg kan vel egentlig ikke tro noe annet enn at det stemmer jeg heller, men for sikkerhets skyld kommer jeg nok til å teste igjen til helgen. Guuud så uutholdelig! Og oi så spennende! Takk igjen - positive tilbakemeldinger gir meg større håp
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Tror nok du er gravid, ja:-) Jeg testet svakt positivt fem dager før ikm, og i dag er jeg 4+3:-)
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Da velger jeg å tro det.. Artig, for isåfall er det beregnet termin til bursdagen til sambo ) Gratulerer til deg og lykke til med spiren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå