Northernlights Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Jeg vet du bare er 3 cm lang.Kanskje enda litt mindre...men jeg ville bare si at farmor har begynt å bli utrolig glad i deg allerede, og jeg gleder meg så forferdelig til at du skal komme ut og hilse på oss alle sammen! Gleder meg til å se deg.Gleder meg til å holde deg,og fortelle deg at du er høyt,høyt elsket av alle som bare går og gleder seg... =) Jeg vet at du har en mamma og pappa som venter spent på deg, og som har massevis av kjærlighet som bare venter på DEG! Og alle besteforeldrene,oldeforeldrene og tantene og onklene dine er kjempespente på denne 1.lillemann (eller lillemor) som skal komme å gjøre livet enda rikere for alle sammen. Så pene foreldre MÅ bare få verdens vakreste baby =) Ikke tvil om den saken! Lille,nusselige nuskesnsusk; Kos deg i mammas mage til du er stor nok til å bli født. Så skal farmor komme helt fra Amerika med pakke til deg! ;o) ((klemme-kose forsiktig på bittelillemagentilmamman din)) Gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (tørke gledestårene mine på kinnet....hehe)
Northernlights Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. mai 2007 ((liste meg stille tilbake til dib)) ;o)
Positiva Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Å herlighet! Er dette noe å servere en gjeng med gravide damer, da? Er jo helt på gråten, jeg (snufs!)! For en fantastisk svigermor du er, Northernlights! JEG ER KJEMPEMISUNNELIG!!!!!!! Lykke til med barnebarn- du kommer sikkert til å bli verdens beste farmor også!!!!! Stooooor klem,
Daisy :) Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Ja for en herlig svigermor........jeg har også en svigermor i USA. Har sett de koslige innleggene dine på din baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå