StorkeMammaen Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 På brosjyre jeg har nappet ut fra et blad, fra clearblue, så står det at det er dag 15 og 16 du har størst sjanse å bli gravid på . Mens på den eggløsningstesten jeg har bestilt på nettet, også fra clearblue, så er det dag 12 og 13.. Hva stemmer da?
❤lille stjerne❤ Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Tja, si det! dag 12-13-14-15-16-17 alt ettersom hvor lang syklus man har. For meg var det dag 18-19 omtrent som var det rette. For de som blir gravide på naturmetoden går det an å bli gravid selv noen dager før eggløsning da sædceller som ikke har vært frosset ned kan leve opptil 5-6 døgn. På Clearblue sine pakker står det såvidt jeg husker en anbefaling om hvilken dag du bør begynne å teste deg i forhold til lengden på syklusen din (forutsetter at du vet hvor lang den er da).
Storkfrøken69 Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Hei Jeg har hatt eggløsning alt fra dag 17 til 26.
StorkeMammaen Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2007 Takk takk, jeg leste litt til i brosjyra nå, og da sto det at du skal begynne testinga 17 dager før forventet menstruasjon. Da var det litt mer oppklarende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå