Gå til innhold

Jeg har testet...klarte ikke vente lenger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..enda jeg ikke har ikm før mandag 14. Tok første test til morgenen i dag, og den viste et kryss - den ene streken var svakere enn den andre; men krysset var der. Tok én til da jeg kom hjem i dag, og den viste også kryss... Er jeg da gravid?!! Har fått mørke ringer rundt begge brystvortene - dette var grunnen til at jeg bestemte meg for å teste.. Men nå vevt jeg liksom ikke helt hva jeg skal tro, begge vite jo kryss, svake, men tydelige kryss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da er du gravid!! Gratulerer så mye!!!=)

Skrevet

Høres jo fantastisk ut da! Da er du sikkert gravid! Gratulerer!

Skrevet

Oi..har liksom vanskelig for å tro på det...men HURRA :) Det er helt sykt...kommer til å ta lang tid før det går opp for meg på ordentlig.. Jøss.. Takk for gratulasjoner og LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!

Skrevet

vi får håpe at du er det , i så fall lykke til !!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg kommer nok til å teste nærmere helgen igjen, men symptomene er der definitivt og det er jo de to pos. testene også.. Så jeg har troen :)

Skrevet

Du er nok gravid:) Mørke ringer rundt brystvortene er også et ganske så sikkert tegn:) Gratulerer så masse:)

Skrevet

Gratulerer så masse med spiren!!!!!!

Skrevet

Oi, skal du ha tvillinger eller? Siden HCG innholdet er så høyt 6 dager før ikm??

SÅ moro da, gratulerer så mye med spiren!

Skrevet

Høres ut som du er gravid, gratulerer! Har du barn fra før?

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...GRATULERER SÅ MASSE:) SKAL KRYSSE ALT JEG HAR FOR DEG:) DU ER NOK GRAVID JA:)

LYKKE TIL :)

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen!! :) Vi har ikke barn fra før så jeg er litt shaky nå.. Tvillinger? Skremmende tanke..Litt skummelt bare med én..MEN UTROLIG GØY! Lykke lykke til alle sammen - håper mai gir fulltreffere hos dere alle!!

Skrevet

Ojoj, det er jo fantastisk! Grattis så mye! :) Håper vi andre følger etter snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...