Lykkestjernen Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er så ekstemt trøtt!! har bare lyst til å sove heile dagen, det går jo ikke akuratt med en liten 1 åring hjemme... Så jeg lurer på hvor lenge varer denne trøttheten??!?! Er 4+2 i dag...
*Vetlis* Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 He he! Da er vi to :-) Jeg la meg sammen med sønnen min i går kl 19.30 og sov til klokka ringte kl 6.45 i dag morres! Å er like forbanna trøtt nå :-(
Lykkestjernen Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Sukk!!! :-( Hvor langt er du på vei?
oss:) Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hehe..ja, trøtt ja...helt utrolig:) Også har jeg ikke fortalt det til alle enda jeg da..hihi...bare og ta en lur på dagen det da, de dagene jeg får til det..
*Vetlis* Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er bare 5 uker. Har heller ikke sagt det til noen, har ikke tenkt til det heller før det har gått en stund!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Godt å høre at det ikke er bare meg. Sov fra halv elleve på kvelden til kvart over to på dagen! Og enda gjesper jeg... er ca 6 uker på vei..
StineMor_2007_ Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 hei. jeg er bare innom å ser litt.. holder til i 2 trimester... jeg er da 18 uker i dag og jeg e like trøtt enda... er helt forferdelig hehe... så jeg håper deg snart går over jeg oxo... =) men jeg kan trøste meg med det at jeg har bare vært kvalm i en uke å det var i uke 11... så nå er det bare hode pine og trettheten som plager meg hehe
*snart mamma til 2* Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Jeg også sliter så fært med det. Har ikke gjort annet enn å legge meg kl 2000 hver kveld. Er ikke så sosial nei, men jeg håper at det gir seg snart. Jobber 100% men vurderer red. sykemld hvis det ikke dabber av snart... Er foresten 8 uker på vei..... Jaja vi får bare sove=) Jeg er B menneske så det er godt å ha en grunn til å sove litt mer enn vanlig....hehe
-me litn bolle i magen- Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 heij...e 12+3 i dag å har vært forferdeli trøtt helt i fra bynnelsn, sovne nestn me engang æ sætt mæ i sofaen å har ingen energi.... har heldivis ikke hadd andre plaga...=)
molla 29.12 Skrevet 8. mai 2007 #11 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er i min 7. uke, og er skrekkelig trøtt. Måtte dra hjem tidlig fra skolen idag for å sove før jeg hentet datteren vår på 20 mnd i barnehagen.. Lengter litt tilbake til første gangen, da jeg kunne sove dagen lang og ta meg tid til å "groome" meg selv - nå må man være på bena hele tida! Slitsomt, men det går framover. Var trøtt og sov i de fem første mnd i sist svangerskap..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #12 Skrevet 8. mai 2007 Ohh yes!! Er supertrøtt hele tiden. Bare sover og sover, men det blir liksom aldri nok. Men vet ikke om jeg bare kan skylde på graviditeten, sover man for mye så ender jo det med at man blir trøtt. Håper dette går over, siden jeg er inne i en hektisk eksamensoppgave...
*Vetlis* Skrevet 8. mai 2007 #13 Skrevet 8. mai 2007 Jeg var utrolig trøtt før graviditeen også, tror det er allergi???? Men py paen som jeg har lyst til å sove hele tiden nå!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #14 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er 4+4 og er trøtt hele tia, var det før jeg fant det ut og. En dag sov jeg til ett, sov tre timer på toget og la meg klokka ni. var like trøtt neste dag..hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå