Gjest Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg =) Økt utflod... Jeg skrev det inne her også. At jeg trodde seriøst jeg var gravid denne gangen (prøvde i 9 måneder, og hadde en sa). Jeg var helt bombesikker, og sa det til alle. Og når testene viste negativt så ble jeg bare sur, fordi jeg visste jo at jeg var gravid. 3 dager etter ikm testet jeg endelig positivt, og gjett om jeg ble glad........
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Ja, og forresten... det var en SYYYYK følelse å være så sikker. Merkelig følelse i hele kroppen...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Så moro da! Har liksom på følelsen at det er noe, men vet det er liten sjans for vi hadde sex 4-5 dager før EL og da skal det mye til for at det klaffer! Er veeldig trøtt, har også økt matlyst og er varm og kald om hverandre! Og så jeg hadde EL smerter etter at EL var over denne gangen! Vet det er altfor tidlig for ikm er 15 mai, og det er så mange ting som sier at det ikke klaffet denne gangen, men så er det denne følelsen da.... Spennende å se! :-)
lilleputt Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 hei!! jeg har det litt som deg..hehe..samme symptomer, samme tidspunkt for sex ift EL..og forventer mens omtrent når du gjør det..og samme føleslsen... blir spennede...(dette vil i tilfelle være mitt 2.barn...) lykke til!!
lilleputt Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 (det var forresten et gammelt nick som ikke gjelder... mitt nye nick er dette, sorry)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Hei! Så moro da! :-) Krysser fingrene på at vi er gravide begge to! Spennende dette her! :-) Klem!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Hei! Jeg har faktiskt følt det samme. Har spenninger i brøsten. Veldig, veldig trøtt, men hvor tidlig kan man kjenne det...? Jeg ska ikke ha ikm førenn 22 mai. Vi for se:)
Bdancer Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Jeg hadde ømme bryster, noe jeg pleier å ha når jeg er premenstruell. Men nå var det helt fra rett etter eggløsning, ikke like før mensen. Og så bare VISSTE jeg det, uten at jeg kan forklare hvorfor hehe:) Husker egentlig ikke at jeg hadde sex den mnd, men fant ut at det må ha vært 4 dager før. Er nå snart 12 uke:) Lykke til til dere alle som venter på en positiv test:)
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 hei jeg følte det på meg dagen etter vi hadde sex...den dagen spiren ble unnfanget.var smårar og litt kvalm i flere dager etter på.så begynte jeg og bli bilsyk,vokseverk i bena,trett og slapp,vondt i korsryggen. det endte med en tur til legen men de fant ikke noe hcg i blodet mitt da.men det viste seg til slutt at det var en der.på selveste ikm testet jeg positivt og da var jeg 4 uker.nå har jeg rundet uke 7 og kjenner det begynner og komme enda flere sumptomer.den flotte kvalmen har satt sine spor i meg nå....men synes bare det er bra og ha disse symptomer fordi de gir meg en viss følelse om at det går bra nedi der:-) lykke til
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 Hei! Godt å høre att det er flere som kjenner symptomer tidlig... Jeg ska som sagt ha ikm 22 mai, må bare vente. Det kjennes ut som menssmerter + humørsving og tretthet, øm i puppan... Marita venter du nr 2 eller? Lykke til!
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 jepp jeg venter nr to.har fra før ei jente som ble 4 i februar.
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #13 Skrevet 10. mai 2007 Lykke til videre. Jeg har en sønn på 1 år og vi prøver som sagt med nr 2. Vi gleder oss veldig. Dagerne blir veldig lange når du går og venter. Har ganske lang syklus, 35 dager.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #14 Skrevet 10. mai 2007 Føler det slik jeg også! Men det er mest pga stikking, og fordi jeg tidligere har vært ekstra fruktbar når jeg har ammet... etter forrige fødsel, har jeg kjent eggløsningen veldig godt! Nå løsnet egget 3 dager etter sex, så sånn sett er det lite trolig, men det er akkurat som at jg er ganske sikker likevel... vi får bare se! IKM er 20 mai.. en god stund til med andre ord! Kjedelig å vite det nå alt.. tidligere har jeg liksom ikke visst det før uke 6.. nå er jeg liksom 2 pluss 5 eller no..
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #15 Skrevet 10. mai 2007 Hei! Da har vi nesten ikm samtidig. Jeg har den 22 mai... Vi får håpe på det beste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå