Gå til innhold

NOEN GRAVIDE PÅ NESODDTANGEN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor på Nesodden, ikke på tangen da men, dessuten har jeg termin om bare noen dager, tenkte bare jeg skulle si hei selvom jeg ikke oppfyller kriteriene dine, for det er ikke så mange som bor på nesodden på disse sidene tror jeg, har ihvertfall ikke sett så mange til nå, men det kryr jo av gravide på båten hele tiden.. hehe:)

• 2 uker senere...

Hei hei.

Så koselig å få respons!

Bor du på nesoddtangen eller?

Jeg bor på oksval og har bodd her siden jul så jeg kjenner ikke så mange.

Vi kan jo holde kontakten om du vil og kanskje møtes når fødselen din er over og du er på " beina " igjen??

Det hadde vært veldig hyggelig å holde kontakten ja:) Jeg bor på Fagerstrand og har bare bodd her en mnd, så jeg er ikke så godt kjent med hverken området eller folka her. Må innrømme at jeg savner Oslo litt, men det blir sikkert fint her når sommeren kommer for fullt, og det blir mulig å nyte lange dager ved sjøen. Har du hatt en fin graviditet så langt? Jeg har vært veldig heldig og har ikke hatt noen særlige plager. Nå begynner jeg imidlertid å bli litt lei av den store magen. Gleder meg veldig til å møte den lille gutten som romsterer inni der.

Annonse

Hei hei.

Jeg får også gutt- ihvertfall så det veldig slik ut på ultralyden!

Har vært hanske dårlig på begynnelsen og har gått sykemeldt .Er i god form nå og synes det er koselig at magen begynner å vokse.

Har du barn fra før eller?

Jeg har ikke noen fra før så dette er veldig spennende.

Hvor har du fødeplass? Vi har på A-HUS.

Håper vi kan holde kontakt og kanskje møtes

Så bra at formen er bedre:) Vi har fødeplass på ABC-klinikken. De tilbyr jo ikke medisinsk smertelindring, så nå øver jeg meg på pusteteknikker og leser om gode fødestillinger. Håper jeg klarer meg uten bedøvelse. Jeg har ingen barn fra før. Er utrolig nysgjerrig på hvordan fødselen blir, og på hvordan den lille gutten er. Har en søster som har født tre sønner på A-HUS, og hun har vært veldig fornøyd med fødselsopplevelsene der. Jobber du på Nesodden eller pendler du? Hvis du pendler kunne vi kanskje møttes på Aker Brygge en dag? Fint å ta en is der, hvis været er bra. Jeg studerer på Blindern, og har pendlet frem til nå. Kommer til å holde meg mest hjemme fremover, men trenger å komme meg litt ut på tur innmellom også.

Hei igjen.

Jeg jobber i oslo men har vært sykemeldt en stund.Kommer nok til å være det resten tenker jeg siden jeg har gått hjemme en stund no.

Is på aker brygge høres supert ut- jeg er hjemme hver dag så det er veldig koselig å finne på noe!

Det begynner vel å nærme seg for deg no men bare si i fra så kan vi jo se om vi finner en dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...