Gå til innhold

Vil helst ikke sykemeldes helt men...

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 31, har hatt BL siden uke 7 og stort sett vært delvis sykmeldt hele tiden pga dette. Arbeidsgiver har vært helt super med tilrettelegging og fleksibilitet for å holde meg i arbeid lengst mulig, har kontorjobb og kan gjøre en del hjemmefra også. Jeg har alltid smerter på slutten av en arbeidsdag (selv om den er kort). Nå har jeg vært hjemme en uke pga en halsbetennelse, og er blitt såååå mye bedre i bekkenet! I går og i dag har jeg vært på jobb igjen etter denne ukes pausen, og nå er jeg altså tilbake der hvor jeg har en del smerter og problemer med å gå.

Uff jeg er så i tvil om jeg skal si ja takk til full sykemelding nå, kjenner jo helt klart at jeg har godt av å hvile. Mange andre som er fullt eller delvis sykmeldt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9231501-vil-helst-ikke-sykemeldes-helt-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 75% sykemeldt. Jobber 10 timer i uken fordelt på to dager. Det er egentlig mer enn nok for kroppen min. Jeg er i 34.uke. Det er tre uker igjen til permisjonen begynner. Jeg kjenner at kroppen min hadde hatt godt av å ta det enda mer med ro, men jeg synes det er godt å komme meg ut og se andre mennesker. Jeg skal ihvertfall på jobb i morgen, så får vi se hvordan det blir i neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...