Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Nå har jeg jobbet i ett halvt år.kontrakten min går ut nå i mai...den skal ikke fornyest, jeg skal ha bare 3 sep...... hva skal jeg gjør nå da? HVA er mine rettighete når???
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Det første du må gjøre er å melde deg ledig på Nav Arbeid. Du får jo foreldrepenger av arbeidsledighetstrygda.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Om du kun har jobbet 6 mnd har du ikke rett på arbeidsledighetstrygd. Må nok ha jobbet mere enn det. Men du kan få deg et annet vikariat gjennom vikarbyråer eller lignende. Eller du kan få engangsstønaden.
kisso Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Holder å jobbe seks av de ti siste månedene før permisjonstart. Det gjorde jeg selv mitt første svangerskap. Ledighetstrygd teller det samme som jobb, men når det er sagt må du også ha tjent en viss sum for å ha opparbeidet ledighetstrygd, litt usikker på hvor mye den grensa er på, men det kan du finne ut på Nav.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå