Gå til innhold

nytt fra damen med positiv hjemme og neg hos doktor

Anbefalte innlegg

Ble helt satt ut etter timen, men reiste til apoteket etter en stund og kjøpte en ny pakning med CB tester. Den ble veldig positiv nå. Reiste til legekontoret og viste den fram. Da sa både personellet og legen at testen jeg hadde tatt hos dem var svaaaaaaaaaaaaak positiv, men at de ikke regnet den for å være positiv. da blir det vel bare å vente på res fra blodprøven da. Legen sa at hun alltid hadde ment at testen de tok der kunne gi resultat tidligere, men at hun ev måtte revurdere det nå. krysser fingrene for morgendagen....

Fortsetter under...

Hurra, hurra!!! Åh, jeg håper sånn for deg! Jeg er altså nesten helt sikker på at jeg har lest at legetestene tar lenger tid før de slår ut!

(Var sikkert anderledes før. Hjemmetestene er jo blitt så mye mer følsomme, men kanskje legetestene er de samme som "de alltid har vært")

Jeg tror du er gravid, jeg!!!

LYKKE TIL OG FORTELL NÅR DU VET MER I MORGEN!!!

Jeg tror jeg sier et aldri så lite GRATULERER!

Jeg leste her: http://www.pernille.info/testsens.htm

at cb testene er 4 ganger mer følsomme for hcg enn de testene de bruker på legekontorene. (cb 25 IE og lekekontortestenen 100 IE).

Masse lykke til;)

Hei!

Jeg var borti det samme som du for ca 5 år siden!

Testene hjemme var positive , men på legekontoret var den negativ!

Men jeg var gravid, så testene på legekontorene trenger nok mer hcg for å slå ut, enn clearblue!

Lykke til! :-)

Annonse

Tja..ble gravid i januar i år jeg og tok to tester lenge etter IKM (rundt dag 50 i syklusen): alle negative. Men hos legen var de 3 testene jeg tok med 72 timers mellomrom .fo.o.m dag 62 alltid svaaakt positive (eller i "grenseland" som de valgte å ordlegge seg).

Enden på visa: Jeg spontanaborterte i uke 10 ,2 dager etter siste legetest. (Legen tok også blodprøve med Hcg på 26, veeeeldig veldig lavt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...