dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 hallo!! jeg tok Lap på Stensby i februar. de var bare så utolig hyggelige der!,ikke et eneste vondt ord om de. alt gikk fort og greit,fikk masse info og god forklaring.
dona Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Hei. Tusen takk for svar. Skal nok også til Stensby. Tror jeg skal prøve å få med mannen eller en venninde. Kan være greit hvis man blir skikkelig uggen etterpå. Hvor lang tid måtte du vente før du kom inn. Var og fikk innvendig ul 3. mai. har fått brev om at søknaden til lap er sent, men at jeg ikke er i den prioriterte bunken. Kan det være snakk om flere måneder?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2007 jeg ringte direkte til stensby jeg,kan ta en evighet hvis du venter på brev... gyn min sendte søknaden i november og i januar hadde jeg fortsatt ikke hørt noe.de hadde glemt meg.... men ringte som sagt stensby og fikk time etter 2 uker. men skulle ha tanta på besøk da,så måtte utsette den 2 uker til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå