Gå til innhold

Enda en gladmelding:)

Anbefalte innlegg

Er tilbake fra ultralyd, og alt var bare bra:) Det var helt SPRØTT å se den lille krabaten sparke og vinke uten at jeg kjente noen ting.

Har lagt ut bilde på bloggen min

http://thessa.blogg.no hvis dere vil se på den lille. Var overrasket over hvor tydelig alt syntes. Helt utrolig!!!

Det føles ut som om jeg har vunnet i lotto:) Nå kan jeg liksom endelig TRO på at jeg er gravid og skal ha barn....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9230544-enda-en-gladmelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kult, ikke sant!!!

Måtte jo inn å se på bildet ditt! har lagt ut mitt her på mine sider, så det er bare å sammenligne ;)

UL er sterkt avhengighetsskapende, og jeg skulle tatt en i uka om økonomien tilot det!! Men skal mase litt på typen, og forhåpentligvis så blir det fler i løpet av sommern!

Vurderer 3d etterhvert også, men har lest noen innlegg her som skremmer meg fra det! Folk sier at babyn ser "skummel" ut!

vil ikke se noen freakshow i 3d, iallefall ikke når det er i min egen mage!

Ja,selv om det er min tredje så er jeg like imponert hver gang,og UL apperatene blir bare tydeligere og tydeligere :)

Deiligt og se bebisen da :)

Jeg skal på vanlig ul om 5 uker,innen da har jeg sikkert kjent myyye liv,så får holde det:) Men skal på ekstra oppfølging med måling av livmorhals og det inneberer innvenindig ul,så da blir det vel litt smugtitting innom bebisen :)

Lykke til :)

Vi har også vært på ul i dag. 13+1 dag. Helt fantastisk å se den lille som hadde alt den skulle.......

Sjekket nakkefold og den var helt normal,morkake og fostervann var også som det skulle.

Det er så godt å se at den lever i sitt beste velgående der inn i sin egen verden.....sparket fra og hoppet rundt,drakk fostervann og magesekken var fyllt med det.Nyrene var i aktivitet så alt er bare positivt.......

Er så glad nå:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...