Gå til innhold

Dere som har barn som fikk feber av 3mnd vaksine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oj...håpe håper at det kommer tenner på junior nå da. Hvordan var han før han fikk tenner ? Her soves det urolig om natta og har vært rødblusset i kinnene samt sikler masse.... men hva som er normalt eller ekstra for tenner vet jeg ikke :)

Han begynte å sikle og spise på fingrene da han var 6 uker. 3-4 siste dagene før de brøt ut, merket vi at han bare ville sitte i fanget , få masse kos, han var da mer desperat med spisingen på hendene og mer små irritert. Du får også kjøpt på apotek en slik tannkost i silikon du tar på fingeren, denne likte min å tygge på. Denne er beregnet til å bruke for å lindre kløe i gommene.

Vi begynte da å smøre på Dentinox.

Hjalp å smøre på så det fikk dempet litt akkurat i det han skulle sove. Babyer liker smaken av det så det er ikke uvanlig at de sitter å smatter på det.

De nettene tennene kom var han litt mer urolig men ellers har han sovet godt.

Annonse

gutten min ble slapp og fikk feber ut over kvelden.Syntes han var veldig slapp etter en stund,feberen var på 38,5 så jeg ga han en stikkpille. da kviknet han til,fikk mat og sovnet.Vet man helst skal vente med å gi paracet til de har 39 osv , men jeg var alene hjemme og bekymret så jeg gjorde nå bare det.:)

Gutten min gomler mye på hendene og vil bite i fingeren min, men blir sur når jeg gir han smokken.Han har også siklet en del.Han er 3,5 mnd i dag. Lurer på om det er to tenner på vei nede,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...