Mamma'n til lille David Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Kvalmen meldte sin ankomst i forrige uke, og har vært uggen siden. Er også plaget med halsbrann.. matlysta mi er helt forsvunnet..blir uggen med en gang jeg tenker på mat... må tvinge i meg mat siden det er viktig, spesielt for den lille spiren som vokser inni meg. noen som har råd for å få matlysten tilbake?
Serial mom Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Tror bare du må prøve deg frem litt. Har det mye på samme måten,er veldig mye jeg ikke orker tanken på,så kostholdet er veldig ensidig nå for tida. Kanskje litt frukt i biter(mango,eple,ananas,melon...) noen nøtter,yoghurt,fruktjuice(ikke appelsin o.l) Litt smakløs mat er ofte det greieste(brød,pasta,ris,makaroni o.l),siden man er ganske var på lukter og smaker den første tida. For min del går det mest i brødskiver med brunost eller norvegia,og frossen pizza med ost og tomat og nudler(er så lei av dette at jeg må tvinge det i meg,men ingenting annet funker!) Eplejuice blandet 50/50 med blå farris er også godt. Forøvrig,så tar spiren alt den trenger de første tre månedene uansett,det er bare deg selv det går ut over i starten,du blir trøtt og slapp... Prøv å få i deg litt vitaminer og omega 3 ihvertfall.
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er i 5 uke og hadde null matlyst i forrige uke, måtte tvinge i meg mat. Fant ut at epler og knekkebrød med brunost gikk fint. Gikk ned 1,5kg på to dager. jeg har allerede begynt å få igjen matlysten, heldigvis, men nå føler jeg en mer sult følelse veldig ofte..
Niem og Patrick Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er i uke 8 nå, og sliter med kvalme og lite matlyst.. Fant ut i dag at tomatsuppe med pastabokstaver er lett fordøyelig. Håper jeg får ned dette en stund nå, så jeg får i meg litt mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå