Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Er ennå ikke 5 uker på vei men er kvalm hver morgen.. klarer bare å få i meg knekkebrød... leste på den oversikten fra uke til uke at det først var i uke 8 det var snakk om at man kunne bli kvalm.. Er det for "tidlig" å være kvalm nå?
Serial mom Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Noen blir kvalme før de vet de er gravide,mens noen ikke blir det før lengre ut i sv.skapet. Noen er heldige og slipper helt unna! Det meste her er normalt,og de fleste har veldig forskjellige opplevelser av kvalmen,så er ingen fast mal på hvordan det funker! Jeg ble kvalm da jeg var 6 uker denne gang,og siden har det bare vært sorgen. Bah:-( Er kvalm hele døgnet,og spyr noen ganger opp til 20 ganger pr.dag. God bedring,og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 huff det hørtes kjemepslitsomt ut!! Håper det gir seg snart:-)
Serial mom Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Det håper jeg også! Ikke så veldig gøy å bare ligge på sofaen om dagen,nei. Ikke var det gøy å be om sykemelding heller,fikk så dårlig samvittighet! Håper du er av den mer heldige sorten,jeg unner ingen å være så dårlig! Normalt sier de jo at kvalmen avtar rundt 12-14 uker,men for noen skjer det tidligere,og noen må gå enda lengre enn det,man kan liksom aldri vite på forhånd hvordan det arter seg. Men man har i det minste noe å se frem imot,en baby! :-)
Mamsen&2Gull Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Wææææ, 20 ganger om dagen, det var mye. Da skal ikke jeg klage mere ihvertfall. Har spydd opptil 7 ganger om dagen, og jeg som syntest at det var mye. Kvalmen har heldigvis gidd seg litt hos meg, og takk for det. Håper du blir bedre snart:)
nungo Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Det er vist svært individuelt - noen blir ikke kvalme i det hele tatt, men det var leit at du alt sliter med det nå :-( Kanskje det gir seg snart?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er også kvalm hver morgen og har vært det siden rett før det var gått 4 uker.
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Har vært kvalm siden 1 uke før ikm jeg..Er slitsomt.. HAr gått ned 3 kilo på en uke!!! Får ikke i meg mat..
*snart mamma til 2* Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er 8 uker på vei og jeg sliter med kvalme på kvelden. Har heldigvis ikke vært så ille at jeg har kastet opp. Lykke til alle sammen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå