Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Har nettopp hadt utskrapning etter ma. Var 14 uker,men fosteret døde i uke 9. Dette er fjerde gang jeg mister. Tror jeg har fått min dose nå. Orker ikke å gå gjennom dette mer. Problemet er at jeg blir sint og forbannet på de som klarer å være gravid,og jeg klarer ikke å se små babyer mer før jeg griner. Kan jo ikke gå ut til slutt. Faen tenker jeg,må d skje meg hele tiden og ikke andre. D er sikkert normalt å tenke slik. Jeg og min nye sambo ønsket oss dette barnet. Redd jeg tørner helt snart. Har to barn(8 og 5 år) fra før og. Mange sier at jeg har jo barn fra før,så føler jeg ikke skal syte. Sorry d ble langt dette. Må få d ut.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9229817-trist-og-sint-p%C3%A5-samme-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd så mye som å være gravid engang, men sender en *trøsteklem* likevel.. Kan bare tenke meg til hvor tungt du har det...

Ikke bry deg om det som mange sier.. har erfart at mange ikke tenker over hvor mye de sårer når de sier ting...

skjønner hvordan du har det...jeg mista ma i januar...og strever for å bli gravid igjen...dette var min første....klart du har jo barn fra før men jeg tror allikevel ikke det minsker tapsfølelsen, dette barnet var sikkert sterkt ønsket uansett..

vet egentlig ikke hva jeg skal si for å trøste deg, annet at jeg føler med deg...det er grusomt og miste..og jeg tror MA er mye verre enn sa...fordi man kommer såpass langt i sv.skapet før man oppdager at noe er galt..jeg var selv 14uker og fosteret hadde trolig dødd i uke 9-10.

det gjør vondt å mista noe man ønsker seg så inderlig...men man må bare se fremover og glede seg over alt man har her i livet...vet at det er vanskelig men man må bare...

ønsker deg masse lykke til vertfall:)

Sender deg varme tanker...

Hei. Takk for varme tanker og støtte. Ja d må være værre m ma enn sa. Man er ikke helt forberedt før man er midt oppi ultralydn på sykehuset. Og du får høre at fosteret er dødt.D er så vondt å høre d. Følte jeg hadde lyst til å grave meg langt ned. Hadde jo ikke mistanke om noe før jeg begynte å blø litt dagen før. Jeg trodde og tenkte at denne gangen går bra. Hadde jo kommet over de 12 ukene,men neida.Må se fremover på nye sikkert mange pp.Vi kan trøste oss m at vi vet vi kan bli gravide.D hjelper å snakke og gråte om d man har vært igjennom. Lykke til. Håper du blir gravid snart.

Åneeei! Husker nicket ditt fra da jeg selv var nygravid omtrent samtidig som deg.. Det ble MA i uke 9, og jeg var bare SÅ glad for at vi tilfeldigvis oppdaget det bare få dager etter at fosteret døde. Skjønner godt at du blir både trist og sint og forbannet, jeg aner ikke hvordan jeg skulle klartå takle å miste så mange ganger. Kan ikke gjøre annet enn å komme dragende med en ENORM trøsteklem. Alle gode ting er fem (forsøk)??! Du må forlange ORDENTLIG oppfølging neste gang, for da ER det din tur!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...