Gå til innhold

Blir sprø av få symptomer og å vente på tidlig UL....

Anbefalte innlegg

Blir sprø av få symptomer og å vente på tidlig UL....

Jeg er 7+3 i dag og har veldig få symptomer,blir litt betenkt over det. Har vært lite kvalm (kanskje 3-4 ganger), er litt trett,hatt stikninger og "øm" på en måte i høyre side av magen. Men ikke noe mer. De symptomene jeg har enda er stikninger "øm" i magen og litt trett. Men ellers ingenting. Hadde lite symptomer sist også og det endte i en MA,vet det er ingen sammenheng med det,men når jeg har erfaring med få symptomer og at det endte i en MA,så er det vanskelig å tenke annerledes. Skal til tidlig UL den 25.05,er da 10 uker på vei,både gleder å gruer meg til den,tør vel ikke å se på skjermen før jeg får bekreftet at alt er bra. Dessuten så føles det som det er en evighet til. Skal til legen i morgen,så jeg får snakket litt med henne heldigvis.

Fortsetter under...

Graviditetshormonet HCG kan være i kroppen i opptil 6 uker etter en abort,har jeg hørt,så det er sikkert ingen vits i å ta en test,tanken har streifet meg også men kom på at de var i kroppen en stund etter så da var det inbgen vits. Er nok best med UL,snakk med legen,han/hun bør jo ta deg på alvor

Hei, vil bare si at det går fint å være gravid uten symptomer også. Jeg venter mitt tredje barn nå og har aldri hatt noen symoptomer før magen begynte å vokse. Det eneste har vært at jeg har vært ekstra trøtt.

Ønsker deg lykke til og håper alt er bra.

Annonse

jeg er mye mer beroliget nå,var på ul idag pga blødning i går kveld,der fikk jeg se den lille og at hjertet slo,er 8+0 i dag. Så nå puster jeg lettet ut,skal som sagt på tidlig ul igjen den 25.5 er da 10+2,flaks at jeg blødde kvelden før jeg hadde legetime,ellers er det ikke sikkert jeg hadde fått ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...