Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7+3 i dag og har veldig få symptomer,blir litt betenkt over det. Har vært lite kvalm (kanskje 3-4 ganger), er litt trett,hatt stikninger og "øm" på en måte i høyre side av magen. Men ikke noe mer. De symptomene jeg har enda er stikninger "øm" i magen og litt trett. Men ellers ingenting. Hadde lite symptomer sist også og det endte i en MA,vet det er ingen sammenheng med det,men når jeg har erfaring med få symptomer og at det endte i en MA,så er det vanskelig å tenke annerledes. Skal til tidlig UL den 25.05,er da 10 uker på vei,både gleder å gruer meg til den,tør vel ikke å se på skjermen før jeg får bekreftet at alt er bra. Dessuten så føles det som det er en evighet til. Skal til legen i morgen,så jeg får snakket litt med henne heldigvis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjøøner åssen du har det. hadde en sa i mars. skal på tidlig ul 16 mai og gleder med veldig til å få se om det er et lite hjerte som slår der. Håper vi får positiv beskjed begge to. Lykke til hvertfall:-)

Skrevet

Feil i hovedinnlegg,jeg er 7+6 i dag og ikke 7+3

Skrevet

Uff, kjenner meg veldig igjen i det du skriver her... Har hatt 2 MA og er gravid igjen nå, 5uker i dag... Går konstant å kjenner etter symptomer, men kvalmen kommer å går litt. Ellers er det ikke så mange symptomer. Men du, hvis det er noe trøst trenger ikke symptomer å han noe å si. Hadde ikke så mye symptomer med sønnen min. Å når jeg hadde MA var jeg faktisk dritkvalm helt frem til et par dager etter utskrapningen...

Ønsker deg masse lykke til og skal krysse fingra for deg :-)

Skrevet

Vær takknemlig mener jeg ;)

Er forferdelig å være proppet med symptomer også skal jeg si deg..

Skrevet

Jeg vet at jeg sikkert skal være takknemlig for at jeg er så frisk og opplagt,men det er ikke lett når man har ett svangerskap bak seg med få symptomer,og det endte galt,da vil man helst ha ett svangerskap med mange symptomer,for vi mennesker er jo skapt slik at vi ikke vil oppleve ting vi igjen som vi har dårlig erfaring med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...