Gå til innhold

HURRA!!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært på utvidet ultralyd og fått svar på duotesten.

Jeg mistet i uke 18 før jul pga Trisomi 18, derfor har det vært ekstra nervepirrende.

Men i dag var det bare gode nyheter. Jeg fikk stadfestet svært lav risiko på ca 1:6200, som tilsvarer en i begynnelsen av 20-årene!!

Legen fant neseben og lette lenge etter nakkefold, men den var så liten, under 1mm og dermed vanskelig å finne.

Jeg er så glad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så herlige nyheter!!! Har tenkt på deg i dag:-)

Gratulerer, nå kan du slappe av og strutte med magen:-)

klem fra

Skrevet

Åh så flott! Nå er det bare å slappe av og nyte resten av graviditeten! det må være en enorm lettelse å få slike nyheter; nåfår dere ta en aldri så liten feiring! Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer, logget meg på nå for å se om du hadde skrevet hvrodan det gikk. Nå ble jeg veldig glad på dine vegne!!! Kos deg videre med den voksende magen.

Klem

Skrevet

Jeg blir rørt over at dere har tenkt på meg.

Til nå har vi holdt graviditeten for oss selv, men jeg har vært glad jeg kunne dele den med dere. I kveld skal familien få hyggelig telefon.

Skrevet

Vil bare gratulere! Dette må være en stor lettelse. Nå kan du slappe av og nyte resten av svangerskapet!!

Skrevet

Hei,

kjempehyggelig å høre, har tenkt på deg i dag.

Skrevet

Det var jeg glad for å høre kjære deg. Nå kan du senke skuldrene og glede deg uhemmet. Nå går det fort fremover.

Skrevet

Hei og gratulerer, skjønner at du er glad :) Blir nok moro å dele med familie og venner nå!! Lykke til :)

Skrevet

Hei a.. jeg og var på ul og målte i slutten av april. fikk downs risiko på 1:3000 og annen kromosom feil på 1:5200...

trodde det var bra :).. men du slo meg der gitt.. :).. nei det blir ikke fostervannsprøve på meg nei.. skal godt gjøres føler jeg at den er syk når det er så lav risiko..

kjempe glad på dine vegne..

stor klem og lykke til--

Skrevet

Gøy å høre at det gikk så bra!

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...